پایگاه خبری صریح خبر
13:23:13 - شنبه 22 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سالن ورزشی چوبر تالش، وعده ای که نیمه کاره مانده!!!
نگاه ورزشکاران و مردم چوبر به دست های پر مهر مسئولین در تکمیل سالن ورزشی شهر چوبر.

photo_2016-10-22_14-38-41

به گزارش صریح خبر از ارزوهای دیرینه ورزشکاران و ورزش دوستان بخش حویق و شهر چوبر داشتن یک سالن ورزشی مناسب و در حد و اندازه های متوسط بود،خوشبختانه پس از پیگیری های مردمی و دلسوزان ورزش دوست و نیز مسئولین منطقه ای و شهرستانی با شور و شادی و تحقق ارزوی دیرین، کلنگ احداث سالن ورزشی چوبر واقع در جنب زمین ورزشی چوبر زده شد.
بیش از سه سال از این اتفاق مبارک می گذرد و علی رغم پیگیری های جامعه ورزش دوست و نماینده محترم شهرستان و وعده فرماندار محترم که در چند محفل سخنرانی در بخش حویق مبنی بر اختصاص بودجه تکمیل و ساخت این سالن،هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است.
سه سال از شروع پروژه ساخت می گذرد و بیست درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.این در حالیست که در  بخش حویق شهرستان  تالش  ،شهرهای حویق و چوبر دارای سالنی در حد ورزش رزمی و فردی می باشد و  سالنی در اندازه فوتسال یا بسکتبال و والیبال… ندارد !!
هر روز ما شاهد رفت امد های گروه های ورزشکار فوتسال و والیبال در غالب تیم های دونفره و سه نفره به سالن های شهرهای همجوار همچون  لوندویل و استارا  هستیم.
امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان استان و به تبعیت از ان اداره ورزش و جوانان بخش حویق عنایت ویژه ای به این موضوع داشته و پیگیر ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی  باشند تا از رفت و امد جوانان و پیشکسوتان ورزش دوست به سالن های همجوار که هم تحمیل هزینه مالی و نیز خطرات جانی در پی دارد جلوگیری شود و از طرفی به ارزوهای دیرینه مردم بخش حویق جامع عمل پوشیده شود.

عظیم دائمی چوبر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi