پایگاه خبری صریح خبر
10:48:52 - پنج‌شنبه 27 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر راه و شهرسازی
ساختمان چهار بیمارستان در استان گیلان تا پایان سال تکمیل می شود
بیمارستان های آستارا، تالش، لاهیجان و لنگرود در استان گیلان تکمیل و به منظور تجهیز به وزارت بهداشت و درمان تحویل داده خواهد شد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در بازدید از طرح در حال احداث بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا از تکمیل ساختمان چهار بیمارستان در استان گیلان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش صریح خبر محمدجعفر علیزاده در جریان این بازدید افزود: تا پایان امسال ساختمان بیمارستان های آستارا، تالش، لاهیجان و لنگرود در استان گیلان تکمیل و به منظور تجهیز به وزارت بهداشت و درمان تحویل داده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان آستارا ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه برای بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا صرف شده است.
عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهرستان مرزی بندر آستارا از تابستان سال ۸۸ آغاز شده و در زمینی به مساحت ۲۰ هزار و ۶۵۰ متر مربع در چهار طبقه در حال ساخت است.
این بیمارستان دارای بخش های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و کلینیک های درمانی خواهد بود.

ایرنا

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi