پایگاه خبری صریح خبر
13:11:48 - شنبه 5 نوامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیا ماراتن آموزش و پرورش حویق به خط پایان می رسد؟
سه گانه ی مدعی در حوزه عزل و نصب های شهرستان، امروز ضلع دیگری به نام برنامه ریز و بودجه دار به این مثلث اضافه شده است و انرا تبدیل به مربع کرده است .

برای کسی که قلم به دست می گیرد تا چیزی بنویسد قبل از هر چیز تیتر مطلب در نظر می اید و برخی مطالب  چندین تیتر مناسب و در خور پیدا می کنند که  انتخاب از میان انها خود داستان مفصلی است،  قبلا بحث می شد سه گانه  نیروهای حامی دولت در شهرستان  و فرماندار، اداره کل و نماینده و می شد سه گانه ی مدعی در حوزه عزل و نصب های شهرستان، امروز ضلع دیگری به نام برنامه ریز و بودجه دار  به این مثلث اضافه شده است  و انرا تبدیل به مربع کرده است .
داستان حویق تبدیل به مثنوی هفتاد من کاغذ شده است که  به دلیل  استنکاف از اطاله کلام  سر اصل مطلب را باز می کنیم.
همگان در جریان هستند که اداره کل یک ماه پیش چهار نفر را برای مصاحبه دعوت کرد و قرار اولیه بر این بود که یکی از  ان چهار نفر  ابلاغ اولین ریاست ان اداره را تحویل خواهد گرفت، داستان مصاحبه ها  که انجام شد  تنها نامه ی اقای فرامرز محمد نژاد برای استعلام به دستگاه های زیربط ارسال شد و  پس از اسعلام مثبت ، کارهای مقدماتی برای معارفه در حال  انجام بود که به یکباره اداره کل در یک حرکت رونالدینهویی که  این سمت را نگاه می کرد و به سمت دیگری ضربه می زد میز بازی را بهم زد و سخن از قول شش ماهه به فردی دیگری زد!
این قول با مخالفت شدید نیروهای حامی دولت فعلا بایکوت شده و در یک حرکت چرخشی دیگر مرتضی مختاری که یکی از  گزینه ی تعرفه شده از طرف فرماندار و  نیروهای حامی دولت به اداره کل بود  ابلاغ سرپرستی به نامش خورده است و بر اساس پیش بینی ها قرار است فردا معارفه شود.
حال خبرهای در گوشی و توی گوشی  حاکی است اخرین تلاش های تیم برنامه مدار استان برای برهم زدن این معارفه در حال انجام است و به نظر باز هم به کار جاهای باریکی رسیده اند که البته همان سر گوشی دوست دیگری می گفت از بد حادثه نماینده ی شهرستان  هم به دلایل چندی موافق برگزاری این برنامه نیست.
حال باید منتظر ماند و دید کدام یک موفق می شوند از خط پایان این ماراتن نفس گیر عبور کنند؟
نیروهای حامی دولت و فرماندار دولت تدبیر  و امید، ادارات استان که به نظر  یک اداره و یک سازمان در کنار هم هستند. یا نماینده شهرستان ؟

  1. عادل   نوامبر 5, 2016  

    متاسفانه آموزش وپرورش حویق به مسئله ای برای عرض اندام هریک ازطرفین تبدیل شده است وچیزی که دراینجا فراموش شده صلاحیت وشایستگی فردمنتخب ، مردم نجیب بخش حویق ، خواسته دانش آموزان وفرهنگیان این بخش است وهریک از گروههای مورد نظربرای اینکه قدرت خودرانشان دهندچشم خودرابرروی همه حقایق می بندنددرواقع آموزش وپرورش حویق آزمون مهمی شده است برای اثبات قدرت وعرضه وجود وبه همین دلیل کاری که باید یک سال پیش انجام می شد وحتی باافتتاح ساختمان آموزش وپرورش آنهم با تجهیز ساختمان توسط مردم هنوز هم معطل باقی مانده است

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi