پایگاه خبری صریح خبر
14:01:24 - شنبه 5 نوامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر عامل جدید چوکا معرفی شد
با حضور مسولین و مدیران زیر مجموعه شستا و نماینده تالش ،ماسال و رضوانشهر و فرماندار ، مدیر عامل جدید شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا)معرفی شد

photo_2016-11-05_19-24-07
با حضور معاونین و مدیران ارشد تاپیکو ،هلدینگ سلولزی ،  نماینده مجلس ، فرماندار و مسئولین شهرستانی آیین معارفه مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) برگزار گردید.

به گزارش  صریح خبر به نقل از روابط عمومی چوکا صبح امروز شنبه مورخ ۱۵/۸/۹۵ طی مراسمی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت چوکا معرفی شدند.
در این جلسه که مدیران و سرپرستان مجتمع عظیم چوکا حضور داشتند ثروتی مدیر امور اداری ضمن ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در جلسه ، ورود تیم جدید مدیریت را موجب احیاء و رشد و تعالی شرکت خواندند.

در ادامه دکتر گرزین معاون هماهنگی و امور شرکتهای تاپیکو ضمن تشکر از پیشکسوتان عرصه صنعت و تولید در چوکا ، از مسئولین منطقه درکمک به حل بحران چوکا تشکر کرد و آقایان : دکتر برزن(مدیرعامل) ، مهندس جزایری ، مهندس بابایی و مهندس مرادی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) معرفی نمود.
ایشان افزودند : همه ما باید تلاش کنیم تا چوکا به روزهای غرور آفرین خودش برگردد و روی پای خودش بایستد و همه ما همراه و همگام با مدیرعامل و هیئت مدیره جدید برای چوکای مقتدر آماده می شویم.
معاون مدیرعامل تاپیکو با اشاره به موقعیت ممتاز چوکا آن را به لحاظ اشتغال زایی شناسنامه منطقه خواند و گفت : اعتقاد ندارم که عضوی از این شرکت نزد خانواده خود شرمنده شود و عرق شرم هیچ یک از سرپرستان خانوار نباید جلوی خانواده اش بریزد.
دکتر گرزین ضمن اشاره به این مطلب که تلاش مجموعه شستا حفظ و توسعه مجموعه چوکاست افزود : ان شاالله طرح های توسعه اجرا بشود و در این راستا دست یاری به سمت همه دوستان دراز می کنیم . سیاستهای تاپیکو ، سیاستهای حمایتی است و چوکا امروز در یک گذرگاه تاریخی و در یک نقطه عطف تاریخی است که باید تصمیم بگیرد.
ایشان در پایان ۳ هدف را برای هیئت مدیره جدید برشمرد و گفت :
ما سه هدف را در آینده چوکا دنبال خواهیم کرد که به سه دسته کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تقسیم می شود . در اهداف کوتاه مدت به دنبال این هستیم که چرخه تولید هر چه سریعتر و به فوریت راه اندازی گردد . در اهداف میان مدت خواهان تولید کاغذ کرافت در یک بازه زمانی حداقل ۸ ماه هستیم که البته در این موضوع منتظر نظر هیئت مدیره جدید می مانیم و در اهداف دراز مدت تولید محصولات متنوع را در دستور کار قرار داده ایم .

درادامه مهندس حسنی پور فرماندار شهرستان رضوانشهر طی سخنانی از اعضای شورای تامین شهرستان رضوانشهر که صمیمانه و دلسوزانه پیگیر مسائل چوکا بودند و جهت رفع موانع و مشکلات چوکا زحمات قابل تقدیری را انجام دادند تشکر کرد و گفت :
حمایتهای همه جانبه استاندار در کارگروه رفع موانع تولید استان قابل تقدیر بوده و هفته ای نیست که ایشان پیگیر حل امورات چوکا نباشند و ما معتقدیم که جایگاه چوکا اختصاصا متعلق به کل استان و حتی کشور است و جزو صنایع بین النسلی است و زمانی که تولید می کند و دودش بلند است از نظر روحی و روانی تاثیر مثبت در منطقه خواهد داشت.
ایشان در ادامه خواستار برقراری و استمرار تولید در کارخانه و پرداخت هر چه سریعتر معوقات پرسنل شدند.

درادامه دکتر علی برزن مدیرعامل جدید چوکا ضمن تشکر از اعتماد مجموعه تاپیکو ، دکتر گرزین و مهندس حاج قربانی ، از حمایتهای استاندار و فرماندار و نماینده محترم نیز تشکر کرده و گفتند :
بیش از ۲۵ سال است که چوکا را می شناسم و از اوضاع چوکا با اطلاع هستم . در اولین بازدیدم به اتفاق تنی چند از دوستان در سال ۱۳۷۰ از مجموعه چوکا ، آرزویم این بود که به عنوان یک کارمند در چوکا کار کنم .
مدیرعامل چوکا افزود:
شخصا معتقدم پدر علم کاغذسازی چوکا است و همه ما در کنار هم با حمایتهای تاپیکو و هلدینگ سلولزی و ایجاد همدلی شاهد به ثمر نشستن زحمات خود خواهیم بود که نتیجه تلاش همه اعضای خانواده بزرگ چوکا می باشد.
ایشان در پایان با بیان این مسئله که اعتقاد به کار تیمی از برنامه ها و اهداف ایشان است افزودند :
همه آدمهایی که دوست دارند در تیم چوکا بازی کنند را با آغوش گرم پذیرا هستیم و حتما تشکیل کمیسیون های تخصصی مختلف را ایجاد و تقویت خواهیم کردو با استفاده از نقطه نظرات همه عزیزان ان شاالله به تولید کاغذ کرافت واقعی خواهیم رسید.

در پایان مهندس حاج قربانی مدیرعامل هلدینگ سلولزی ضمن تشکر از حضور همه مسئولین در این مراسم برای تیم مدیریتی جدید شرکت چوکا  آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی مراحل کاری نمودند

photo_2016-11-05_14-04-11

photo_2016-11-05_13-21-07

photo_2016-11-05_14-02-50

  1. دوست   نوامبر 6, 2016  

    امیدوارم آقای شکری یک فکری هم به حال کارگران و شرکت صنایع چوب اسالم کنند.مسلمونا ۵ ماهه حقوق نگرفتیم.کسی هست درک کنه ۵ ماه بدون حقوق یعنی چی؟

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi