پایگاه خبری صریح خبر
14:00:33 - سه‌شنبه 15 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار ماسال ;برقراری عدالت آموزشی در بین دانش‌آموزان نیاز به برنامه ریزی دارد
قاسم‌نژاد تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی در بین دانش‌آموزان و دسترسی آنها به ویژه دانش‌آموزان کم‌بضاعت به کلاس‌های کنکور از جمله مسائل مهمی است که نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

ghasem

به گزارش صریح خبر به نقل از فارس ، محمود قاسم‌نژاد ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک پنج شهید گمنام در ماسال و شاندرمن قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مردم ماسال و شاندرمن در استقبال از شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: آسایش و امنیت امروز کشور خود را مرهون جانفشانی و مجاهدت‌های شهدا هستیم.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه شهدا با نثار خون خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جزو وظایف مهم ما است.

وی در ادامه به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت امر آموزش و پرورش، باید به دنبال توسعه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این نهاد باشیم.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی در بین دانش‌آموزان و دسترسی آنها به ویژه دانش‌آموزان کم‌بضاعت به کلاس‌های کنکور از جمله مسائل مهمی است که نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند هزینه بالای تأمین امکانات آموزشی را به دوش بکشد، خاطرنشان کرد: از نهادها و اداره‌های دیگر در شورای آموزش و پرورش دعوت می‌شود تا بتوانند در زمینه ارتقای امکانات آموزشی نقش ایفا کنند.

فرماندار ماسال دانش‌آموزان را در آینده‌سازان متخصص و از بزرگان آینده کشور خواند و یادآور شد: بهبود سیستم‌های سخت‌افزاری آموزشی، گرمایشی، سرمایشی و بهداشت مدارس از جمله اهداف شورای آموزش و پرورش است.

وی خواستار فراهم کردن زمینه اسکان مسافران و گردشگران نوروزی توسط آموزش و پرورش ماسال با راه‌اندازی ستاد اسکان مسافران در این شهرستان شد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi