پایگاه خبری صریح خبر
8:34:37 - پنج‌شنبه 8 دسامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
منتظری استعفا داد ،مختاری مدیر آموزش پرورش تالش شد
باصدور حکمی از جانب حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان ، سیدمرتضی مختاری به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش منصوب شد .

photo_2016-12-07_21-03-07

به گزارش صریح خبر االتفات منتظری ،مدیر آموزش و پرورش تالش از سمت خود استعفا داد و مرتضی مختاری بعنوان جایگزین وی منصوب شد و معارفه شد

در این مراسم که روز سه شنبه مورخه ۱۶ / ۹ /۹۵ با حضور اخلاقی معاون آموزش متوسطه ، حسین زاده معاون آموزش ابتدایی و اکبری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش  استان گیلان و همچنین سیدمحمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان تالش و جمعی از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان تالش برگزار شد ، با صدور حکمی از جانب حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان ، سیدمرتضی مختاری به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش منصوب شد .

گفتنی است سیدمرتضی مختاری  دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی بوده و ۲۵ سال سابقه کار دارد . ایشان پیش از این مسئولیت سرپرستی اداره آموزش و پرورش حویق و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تالش را به عهده داشت .

قبل از  مراسم معارفه مختاری در اداره اموزش و پرورش تالش ،وی در فرمانداری تالش حضور یافت و ابتدا توسط فرماندار تالش معارفه شد 

photo_2016-12-06_14-13-37 photo_2016-12-07_21-03-04

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi