پایگاه خبری صریح خبر
13:08:08 - یکشنبه 18 دسامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جناب شکری ،وقت کردید در خصوص افزایش تعداد نمایندگان تالش هم موضعی بگیرید!!
اما این روزها از محمود شکری که هم در مجلس و هم در منطقه تربیون در اختیارش بوده صدایی در این خصوص شنیده نشده و در مقابل ،مباحث دیگر زیادی از سوی ایشان مطرح گریده است که حتما صلاح دیده اند بیان دارند که موضوع بحث نیست.

به گزارش صریح خبر ،بحث افزایش تعداد نمایندگان مجلس تبدیل به موضوع داغ این روزهای کشور و مخصوصا مردم سه شهرستان تالش ،ماسال و رضوانشهر شده است.

طبیعتا مردم تالش ،ماسال و رضوانشهر در مقایسه با مردم سایر حوزه ها خود را مستحق داشتن حداقل دو نماینده میدانند و قطعا هم با توجه به شاخص وسعت و جمعیت ،استحقاق آن را دارند و در اولویت هستند.

در این میان نمایندگان خیلی از استان ها موضع گیری خاصی نموده اند و برخی از آنها برای استان و حوزه خود لابی میکنند و نمی توان نقش لابی را در این میان کتمان کرد.

حتی برخی نمایندگان گیلان و چند تن از اعضای کمسیون شورا ها و امور داخلی مجلس در گفتگو با پایگاه خبری صریح خبر ،اطلاعات و نقطه نظر خود را اظهار داشتند و اگر هم انها موضعی نمیگرفتن جای تعجب نداشت چرا که شاید مطالبه موکلین آنها نباشد اما پیگیری صریح خبر موجب موضع گیری آنها شد و تعدادی از نمایندگان گیلان حوزه تالش را مستحق افزایش تعداد نمایندگان دانسته و قول پیگیری دادند .

اما طبیعتا نقش محمود شکری ،نماینده تالش کمی با آنها فرق دارد چرا که مطالبه اول مردم در این برهه پیگیری بحث دو نماینده ای شدن حوزه انتخابی تالش،ماسال و رضوانشهر میباشد و قبل از اینکه رسانه ای از وی موضع گیری و اظهارنظری بخواهد، ایشان باید از تربیون های تحت اختیار اقدامات انجام شده و مطالبه مردم را با همان صراحت خاص خودش اعلام نماید .

اما این روزها از محمود شکری که هم در مجلس و هم در منطقه تربیون در اختیارش بوده صدایی در این خصوص شنیده نشده و در مقابل ،مباحث دیگر زیادی از سوی ایشان مطرح گریده است که حتما صلاح دیده اند بیان دارند که موضوع بحث نیست.

اما مردم تالش،ماسال و رضوانشهر پس از اظهارنظر برخی از نمایندگان گیلان و امام جمعه تالش و…و مستحق دانستن تالش به افزایش تعداد نمایندگان ،منتظرند صدایی از شکری در این خصوص بشنوند و در جریان اقدامات مربوط نیز قرار بگیرند

و به نظر این عدم اظهار نظر و موضع گیری و عدم اعلام علنی مطالبه مردم، موجب انتقاد مردم از وی شده است و بهتر است ایشان مردم را در جریان اقدامات احتمالی قرار دهند.

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi