پایگاه خبری صریح خبر
9:54:42 - پنج‌شنبه 22 دسامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه شورای ترافیک شهرستان تالش برگزار شد
تلاش همه جانبه در جهت مرتفع کردن مسائل ترافیک شهرستان
وی گفت : با توجه به اینکه تاریکی هوا و دید نامناسب یکی از عوامل جدی تصادفات است اما در این منطقه امر رسیدگی به روشنایی های کمربندی اسالم بسیار کند پیش می رود.

به گزارش صریح خبر جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و اعضای کارگروه در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش برگزار شد .

معاون امور عمرانی فرمانداری عنوان کرد : جلسه شورای ترافیک به منظور برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران برگزار می‌شود تا بتوان در حد ممکن این امور را تسهیل کرد.

مهندس موسوی گفت : مسوولین راهنمایی رانندگی آمار و ارقام دقیق تخلفات و جرایم و تصادفات را به صورت دوره ای در اختیار فرمانداری قرار بدهند تا در امر رسیدگی به علت یابی این مسایل ، فرمانداری و عوامل مرتبط بتوانند موفق تر عمل کنند.

موسوی با تاکید بر تلاش همه جانبه در جهت مرتفع کردن مسائل ترافیک شهرستان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با بررسی نیازها و با همکاری همه جانبه در رفع مشکلات ترافیکی شهرستان اقدام نمایند .

در ادامه جلسه مصوبات جلسه قبل توسط معاون عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و ایشان خواستار توضیح مسئولین در مورد عدم انجام برخی مصوبات قبلی شد و دستورات لازم صادر گردید.

در ادامه جلسه سروان هوشنگ عینی پور رییس پلیس راه تالش و صومعه سرا ضمن ارایه آمار و ارقامی از تصادفات و جرایم ۹ماهه اخیر سال جاری به این نکته اشاره کرد که ۲۲درصد از تصادفات امسال شهرستان مربوط به موتور سیکلت سواران و ۳۲ درصد واژگونی بوده است

.وی افزود: عمده تخلفات یکی مربوط به موتورسواران و دوم مربوط به وسایل نقلیه ای است که در مسیر ییلاقات رفت و آمد میکنند .

عینی پور در توضیح محورهای حادثه خیز تالش اذعان داشت : متاسفانه محور کمربندی اسالم از نقاط حادثه خیز شهرستان تالش است که ۵۰ درصد تصادفات سال گذشته و حتی امسال در همین نقطه رخ داده است .

وی گفت : با توجه به اینکه تاریکی هوا و دید نامناسب یکی از عوامل جدی تصادفات است اما در این منطقه امر رسیدگی به روشنایی های کمربندی اسالم بسیار کند پیش می رود.

در انتها ضمن اینکه هریک از شهرداران و مسولین مسایل مربوط به منطقه خود را مطرح کردند، بخشایی رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای تالش نیز گفت : بحث روشنایی کمربندی اسالم در حال اجراست و بدلیل کمبود بودجه با تاخیر انجام شده است اما بزودی این پروژه تکمیل می شود.

در این جلسه موضوعات و مسایل مربوط به حوزه ترافیک بخش های مختلف از سوی مسولین مطرح و بسیاری از آنها به دستور مهندس موسوی معاون عمرانی مصوب شد تا مورد بررسی و رسیدگی جدی قرار بگیرد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi