پایگاه خبری صریح خبر
10:09:12 - دوشنبه 26 دسامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سید محمد اسحاقی در جواب به اظهارات منصور یوسفی
جناب شکری مورد حمایت جنابعالی در دوره نهم بود همانطور که در دوران قبل آن از جناب محمدیاری حمایت می کردید.
مگر نه اینکه جناب شکری مورد حمایت جنابعالی در دوره نهم بود همانطور که در دوران قبل آن از جناب محمدیاری حمایت می کردید. گویا در بیانات خودتان نفع شخصی را در نظر می گیرید تا صلاح مردم را.

به گزارش صریح خبر سید محمد اسحاقی کاندیدای دوره قبل مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش ،ماسال و رضوانشهر در خصوص اظهارات منصور یوسفی ،نفر دوم انتخابات دوره گذشته تالش که انتقادات تندی را نسبت به عملکرد و اظهارات محمود شکری ، نماینده تالش  داشته بود (اینجا)متنی را به تحریریه صریح خبر ارسال نموده است

متن ارسالی از سوی سید محمد اسحاقی به شرح زیر میباشد

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

پیرو صحبتهای جناب آقای دکتر یوسفی چند نکته را لازم دانستم بیان نمایم .
جناب آقای دکتر یوسفی اگر شما تعاملی با دولت دکتر روحانی و آقای نوبخت دارید بهتر است از این ارتباطات به نفع مردم تالش استفاده کنید. آقای شکری نماینده مردم تالش هستند و در مجلس نیز به عنوان نماینده مردم تالش صحبت می کنند . ( مردم به ایشان رای داده اند که به جای آنها در مجلس نطق کنند که شما آن را نظر شخصی می دانید. ) مگر صحبتهای نماینده های دیگر تماما نظر مردم است؟!!
اگر هدف خدمت به مردم تالش باشد شما باید کوشش کنید تا جناب شکری با بدنه دولت تعامل داشته باشد و مردم نیز در این میان نفع ببرند. موضع گیری های شما علیه نماینده تالش چه دردی را از مردم دوا خواهد کرد؟
مگر نه اینکه جناب شکری مورد حمایت جنابعالی در دوره نهم بود همانطور که در دوران قبل آن از جناب محمدیاری حمایت می کردید. گویا در بیانات خودتان نفع شخصی را در نظر می گیرید تا صلاح مردم را.
اگرچه ممکن است انتقاداتی نیز به عملکرد نماینده مردم فهیم تالش وارد باشد،اما همانگونه که چشم انداز دولت تدبیر و امید همواره تعامل و حرکت در مسیر اعتدال و انشاءالله توسعه می باشد،از شما هم انتظار می رود همواره در مسیر همدلی، تعامل و بکارگیری از ظرفیت ها ی خود برای توسعه و بالندگی جامعه گام بردارید.
مطمئنا اگر نخبه های سیاسی تالش بزرگ به دور از تنش ها، کدورت ها و صحبتهای عوام فریبانه در راه حل مشکلات مردم تلاش کنند نتیجه بهتری برای مردمان دیارمان رقم خواهد خورد.

با آرزوی موفقیت و سر افرازی مردمان بزرگ ‌سرزمینم
سید محمد اسحاقی
کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی حوزه تالش٬ رضوانشهر ٬ ماسال و شاندرمن

  1. جعفر   دسامبر 28, 2016  

    فراز پایانی کلام اقای اسحاقی با متن نامه تناقض دارد. ایشان با این نامه آقای یوسفی را منفعت طلب خوانده اند و سپس از دوری از تنش ها و کدورتها سخن می گویند. این خطابه ایشان که خود ایجاد کدورت و تنش بین دو نخبه سیاسی تالش بزرگ (خودتان و دکتر یوسفی) می باشد. بهتر نبود این موضوع را رسانه ای نمی کردندو خصوصی با ایشان صحبت می کردند؟

  2. ماسالی   دسامبر 29, 2016  

    آقای جعفری جان بهتر بود که آقای یوسفی مقداری از اختلاسها حرف میزد إإإ از حقوقهای نجومی حرف میزد إإإ اگر با نوبخت ارتباط دارند مقداری از این بی انظباطیهای مالی حرف بزند إإإ چرا تابحال ۱۲ درصد بودجه عمرانی واریز شده است آن ۸۸ درصد کجا رفته است ؟ جناب آقی یوسفی یک نفر از همین نور چشمیها سوگلی در ادارات ماسال مشغول است که آقای کیوان محمدی آن را انکار میکند إإإ ایا شما انتظار دارید که آقای شکری هم مثل شما به به چه چه کند ؟؟/

  3. hamid   ژانویه 2, 2017  

    خیلی از بزرگان ابتدا از احمدی نژاد حمایت کردند اما بعدا منصرف شدند. حالا اگر اقای یوسفی از شکری حمایت کرده و الان به ایشون نقد داره پس خیلی شجاعت داره که داهر اینو بیان میکنه.شما هم اگر از مدیریت اقای شکری رضایت دارید پس چرا خودتان را کاندید انتخابات کرددید؟میموندید از شکری حمایت میکردید بجای اینکه رقیبش باشید.

  4. Christena   آوریل 2, 2021  

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

    Also visit my page; titangame.ir

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi