پایگاه خبری صریح خبر
11:15:03 - پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهمن محمد یاری : به هر شخص حقیقی یا حقوقی هبه میکنم
اداره ورزش و جوانان تالش طی نامه به اداره ورزش و جوانان استان گیلان این موضوع را منعکس نموده و استعلام نموده است .

به گزارش صریح خبر بهمن محمد یاری ،مالک فعلی تیم چوکای تالش در نامه اعلام کرد حاضر است تیم را هبه کند .

محمد یاری صبح امروز (پنج شنبه ) در گفتکو با صریح خبر اظهار داشت حاضرم تیم را به هر شخص حقیقی یا حقوقی که مورد تایید اداره ورزش و جوانان استان گیلان باشد هبه نمایم.

از طرفی اداره ورزش و جوانان تالش طی نامه به اداره ورزش و جوانان استان گیلان این موضوع را منعکس نموده و استعلام نموده است .

مسعود رهنما ،مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان از موافقت برای تیمداری اداره ورزش و جوانان تالش خبر داده است که گویا نامه مکتوب ان امروز به اداره ورزش و جوانان تالش واصل میشود .
بنابراین اگر به همین منوال باشد تیم به اداره ورزش و جوانان تالش منتقل خواهد شد تا با همکاری هیات فوتبال تالش آماده حضور در مسابقات شود.

از طرفی گفته میشود هیات مدیره جدید تیم چوکا تعیین شده که پس از انتقال تیم ،معرفی خواهند شد و در میان اعضای هیات مدیره ، نامی از علی فتح الهی ،فرماندار تالش دیده نمی شود و گفته میشود وی تمایلی برای حضور در هیات مدیره تیم چوکا ندارد .

فتح الهی در این راستا در گفتگو با صریح خبر اظهار داشت که صرفا به دنبال حل مشکل تیم چوکای تالش و دغدغه هوادارن پور شور این تیم هستم و احتیاجی به حضور در هیات مدیره نیست و تمام تلاشم این است که چوکا به دوران اوج برگردد
عدم حضور فتح الهی در هیات مدیره چوکا به شایعات حضور وی در تیم چوکا پایان داد

این تیم پس از انتقال به اداره ورزش و جوانان تالش و هیات فوتبال تالش با هیات مدیره جدید شروع به کار خواهد نمود

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi