پایگاه خبری صریح خبر
21:10:39 - یکشنبه 1 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست صمیمی استاندارگیلان با بازیکنان و کادر فنی سپیدرود و ملوان
زیباترین رقابت ها و رفاقت ها را در کنار هم داشته باشید
استاندار گیلان در نشست صمیمی هم اندیشی و بررسی مسایل و مشکلات تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی گفت : زیباترین رقابت ها و رفاقت ها را در کنار هم داشته باشید و با همدلی و صمیمیت برای ارتقای جایگاه فوتبال گیلان در ایران تلاش کنید.

به گزارش صریح خبر  دکتر نجفی  در این نشست با قدردانی از تلاشهای بازیکنان و دست اندرکاران تیم های سپیدرود و ملوان و کسب مقام های اول و دوم نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال  گفت: علاقه مند بودم در نشستی صمیمی و به دور از تعارفات مرسوم اداری در کنار شما ورزشکاران باشم و اکنون خرسندم از این که چنین فرصتی فراهم شد تا به شما خداقوت بگویم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه ماهیت ورزش بویژه فوتبال به گونه ای است که قادر است جوامع بشری از ملل مختلف را در کنار هم جمع کند، خاطرنشان کرد: روابط بسیاری از کشورها با اندیشه های مختلف و تضاد های اجتماعی از طریق ورزش بهبود یافته است.

وی اظهار کرد: از نظر حاکمیتی وظیفه داریم به همه رشته های ورزشی بطور برابر توجه کنیم، گرچه با توجه به محبوبیت ویژه ورزش فوتبال در سطح کشور و به تبع آن استان، گاها توجه بیشتری به این مقوله می شود .

دکتر نجفی با اظهار ناراحتی از ناکامی های سال گذشته ۲ باشگاه ملوان و داماش افزود: یقینا با تمام توان چه در مدت باقیمانده تا پایان فصل جدید مسابقات و چه ان شاء الله پس از صعود به لیگ برتر از شما حمایت می کنیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تمامی مدیران استانی و شهرستانی مرتبط با این موضوع موظفند با ارائه راهکارهای مختلف نظیر، تشویق برای جذب کمک های بخش خصوصی، خیرین و حتی صنایع جهت رفع موانع و مشکلات تیم های فوتبال ، بهبود وضعیت استادیوم های ۲ شهر و تقویت بنیه مالی آن ها تلاش کنند .

وی افزود :  برای بررسی و رفع مشکلات این ۲ تیم ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ایران و گیلان هفته آینده کارگروه ویژه ای تشکیل می شود.

وی به برگزاری دربی این ۲ تیم درماه آینده هم اشاره کرد و گفت : انتظار من از شما ورزشکاران این است آنگونه که امروز بصورت صمیمی و با وحدت در کنار هم نشسته اید، در زمین فوتبال هم همین رویه را داشته باشید و با رعایت وحدت و اخلاق، فرهنگ ناب و اصیل گیلانی را در همه عرصه ها به نمایش بگذارید.

وی افزود: در بازی درون استانی انتظار داریم زیباترین رقابت ها و رفاقت ها را در کنار هم داشته باشید.

وی از بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم سپیدرود رشت و ملوان انزلی خواست درکنار رقابت سالم، با همدلی و صمیمیت برای ارتقای جایگاه فوتبال گیلان در ایران تلاش کنند.

دکتر نجفی با اذعان به اینکه عشق همه ی ما گیلانی ها پیروزی شما است و یقین داریم این پیروزی ها استمرار خواهد داشت، یادآور شد: از هم اکنون اعلام می کنم در صورت صعود دو تیم به لیگ برتر پاداش ویژه ای خواهید گرفت.

وی با بیان اینکه دو باشگاه با دستان خالی و تلاش بازیکنان دو تیم، سرمربیان و اندیشه مدیریتی در باشگاه ها به موفقیتهای این فصل دست یافته اند، گفت: همه مدیران استان به شما کمک می کنند تا شرایط بسیار خوب و مطلوبتان را حفظ کنید.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: با عزم و جدیت شما ان شاء الله گیلان را امسال در فوتبال سرافرازتر از گذشته خواهیم دید.

وی گفت: زمانیکه فرزندان ما در رشته های مختلف افتخارآفرینند بر خود می بالیم.

در ادامه این نشست، علی نظرمحمدی؛ سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بسیار خوشحالم در جمعی حضور دارم که سپیدرود و ملوان را شناسنامه فوتبال استان گیلان می دانند.

وی اظهار کرد: علی رغم تمام محدودیت ها و کمبودها توانستیم در نیم فصل اول لیگ دسته ۱ کشور نتایج خوبی بگیریم که این موفقیت را مدیون تلاش های بی وقفه بازیکنانی هستیم که امروز در این جمع حضور دارند از شما به عنوان مقام عالی استان تقاضا دارم  همانگونه که تاکنون از دو باشگاه حمایت کرده اید، باز هم حمایت های خود را از ما دریغ نکنید.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت : حمایت مسئولان به ویژه استاندار گیلان مایه دلگرمی بازیکنان و کادر فنی این ۲ تیم با سابقه است و امیدواریم اردیبهشت ماه سال آینده جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

همچنین محمدعلی مایلی کهن؛ سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: فوتبال تنها ورزش نیست ،

در دنیا همواره به بهانه های مختلف کشورها در حال جنگ با هم هستند و این فوتبال است که می تواند ملت ها را به هم نزدیک کند.

وی افزود : تلاش می کنیم در کنار رقابت ورزشی ، هدف و اصل بزرگ فوتبال درجهان که بازی جوانمردانه است را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه به ایرانی و گیلانی بودن خود افتخار می کنم، یادآور شد: زادگاه من نیز انزلی می باشد و به این واسطه با شرایط استان آشنا هستم.

وی همچنین اضافه کرد: معتقدم علاوه بر تجهیز و نوسازی ورزشگاه های موجود رشت و انزلی  لازم است مضاف بر استادیوم های موجود، استادیوم های جدیدی در هر دو شهر ساخته و با توجه به آب و هوای استان گیلان تاکیدا از چمن طبیعی  استفاده شود.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi