پایگاه خبری صریح خبر
12:02:46 - پنج‌شنبه 17 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در آستانه سال نو
برف در جاده اسالم به ۵۰ سانتی متر رسید
وی با تصریح بر اینکه اکنون بارش خفیف برف در محور اسالم به خلخال ادامه دارد، گفت: ارتفاع برف در این محور به ۵۰ سانتی‌متر می‌رسد و تمام راهداران منطقه در بازگشایی راه‌ها فعالیت دارند.

images
به گزارش صریح خبر به نقل از فارس ، محمود ایران پرست پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از وضعت راه‌های گیلان در پی بارش برف و باران، اظهار کرد: با وجود بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان تمام راه‌ها باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه راهداران در تلاش شبانه‌روزی برای باز نگه‌داشتن مسیرها هستند، تصریح کرد: بارش برف در محورهای کوهستانی استان از دو روز پیش آغاز شده و اکنون با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهداری تمام محورهای کوهستانی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

مدیر راهداری گیلان با تأکید بر اینکه تردد خودروها در محورهای کوهستانی این استان تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به عبور سامانه بارش‌زا از گیلان، تمهیدات لازم برای رفع یخ‌زدگی محورها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های راهداری در محورهای کوهستانی برای یخ‌زدایی محورها در آماده‌باش هستند، یادآور شد: از تمام مسافران و رانندگانى که قصد عبور از محورهای مختلف گیلان را دارند می‌خواهیم قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن تماس۳۳۳۱۱۱۱۱ – ۰۱۳ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.

ایران‌پرست بارش برف در محور پونل‌ـ‌خلخال و گردنه حیران را ۴۵ سانتی‌متر عنوان کرد و یادآور شد: بیشتر مناطق کوهستانی گیلان را برف فرا گرفته است.

وی با تصریح بر اینکه اکنون بارش خفیف برف در محور اسالم به خلخال ادامه دارد، گفت: ارتفاع برف در این محور به ۵۰ سانتی‌متر می‌رسد و تمام راهداران منطقه در بازگشایی راه‌ها فعالیت دارند.

این مسئول بارش برف در محورهای کوهستانی حشمت‌آباد، کلیشم رودبار، شوک‌‌ـ‌ملکوت املش ولات محله رودسر را در حد سفیدپوش عنوان کرد.

وی یادآور شد: برف در اشکورات رودسر، بلوردکان‌ـ‌ خصیل‌دشت املش و ماسوله به ۱۵ سانتی‌متر و در ارتفاعات شفت و ماسال به ۱۰ سانتی‌متر می‌رسد.

ایران‌پرست از حضور فعال نیروهای راهداری در تمام محورهای گیلان خبر داد و متذکر شد: نیروهای راهداری در تمام محورهای استان به صورت فعال و برای تأمین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi