پایگاه خبری صریح خبر
13:02:18 - چهارشنبه 4 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فتح اللهی: از ورود ۱۱ مدیر به جلسه جلوگیری کردم/مهدوی: در جریان معارفه ام به عنوان فرماندار تالش نیستم
بنده در حال حاضر در جریان معارفه و حضور در فرمانداری تالش نیستم و نمی دانم این موضوع در چه مرحله ای است، مقرر بر این موضوع بود اما نمی دانم که چه مرحله ای را در حال طی کردن است و در جریان ماجرا نبوده و در حال حاضر نیز در مرخصی به سر می برم!


به گزارش صریح خبر به نقل از خزر آنلاین حاشیه های جلسه ی روز گذشته ی شورای اداری فرمانداری تالش و ممانعت از حضور تعدادی از مدیران ادارات، بخشدار و شهردار تالش به جلسه ستاد دهه فجر شهرستان تالش حواشی فراوانی را در پی داشت، در همین راستا علی فتح اللهی در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین در خصوص جزئیات این ماجرا اظهار داشت: دلیل ممانعت از ورود تعدادی از مدیران، بخشدار و شهردار شهرستان را تاخیر در حضور بوده است.

وی با بیان اینکه پیش تر نیز به مدیران شهرستان تاکید کرده بودیم که سر وقت در جلسه حاضر شوند تا احترام آنهایی که به موقع در محل برگزاری جلسه حضور پیدا میکنند حفظ شود، ادامه داد: تاکید ما بر این بود که پیش از حضور فرماندار، همه ی عزیزان حضور پیدا کنند تا بی نظمی پس از شروع جلسه اتفاق نیفتد و رفت و آمدها موجب اخلال در نظم نشود.

فرماندار تالش همچنین با بیان اینکه تنها ۳ تن از بخشداران پشت در جلسه نمانده اند، اذعان داشت: ۱۱ نفر از مدیران، بخشداران و شهردار به علت تاخیر، از ورود آنان به داخل جلسه ممانعت به عمل آمد تا نظم جلسه حفظ شود.

وی اضافه کرد: وقتی که ۱۵ الی ۲۰  دقیقه از آغاز جلسه می گذرد و فرماندار نیز ده دقیقه صحبت داشته و حرف های خود را بیان میکند دیگر حضور در جلسه چه معنایی دارد؟ بنده معتقد هستم که باید احترام حاضرین در جلسه که در ساعت مقرر در محل حاضر شده اند حفظ شود.

فتح اللهی در پایان در خصوص ادامه وضعیت حضور خود در فرمانداری تالش اظهار داشت: ما نیروی وزارت کشور و استانداری هستیم و هر تصمیم و جمع بندی ای که صورت بگیرد که شخص فتح اللهی می تواند در جایی مفید واقع شود قطعا در خدمت عزیزان هستیم، برای ما مکان فرقی نمی کند و مهم خدمت صادقانه به مردم است و هرچه خواست و مصلحت باشد همان خواهد شد.

پس از اظهارات فتح اللهی، سید عیسی مهدوی فرماندار سابق رشت نیز در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین اظهار داشت: بنده در حال حاضر در جریان معارفه و حضور در فرمانداری تالش نیستم و نمی دانم این موضوع در چه مرحله ای است، مقرر بر این موضوع بود اما نمی دانم که چه مرحله ای را در حال طی کردن است و در جریان ماجرا نبوده و در حال حاضر نیز در مرخصی به سر می برم!

وی ادامه داد: آنچه که صلاح عزیزان باشد آن را پذیرا هستیم، پیش تر نیز گفته ام که ما کارمندیم و سرباز نظام و هرجا که دستور داده شود همانجا حضور خواهیم داشت و خدمت صادقانه خواهیم نمود.

گفتنیست، با مطرح شدن گمانه زنی ها در خصوص جابه جایی چند تن از فرمانداران در استان، بحث حضور سیدعیسی مهدوی فرماندار وقت شهرستان رشت در فرمانداری تالش مطرح شد(اینجا را بخوانید) که در این بین با جایگزینی سیروس شفقی، فرماندار وقت آستارا به جای مهدوی در فرمانداری رشت رسانه ها از احتمال برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تالش و جایگزینی مهدوی بجای علی فتح اللهی، فرماندار فعلی این شهرستان صحبت به میان آوردند.

منبع : خزر انلاین

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi