پایگاه خبری صریح خبر
11:34:57 - دوشنبه 9 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار تالش طی پیامی رحلت آیت الله هاشمی را تسلیت گفت
متن پیام بدین شرح است بسم تعالی خبر رحلت عالم وارسته، دانشمند بزرگ حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام و رهبری و مرد روزهای سخت انقلاب و نظام باعث تاسف و تالم شد و ضایعه‌ای اسفبار و ثلمه‌ای جبران ناپذیر برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.  ملت بزرگ ایران […]

متن پیام بدین شرح است

بسم تعالی

خبر رحلت عالم وارسته، دانشمند بزرگ حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام و رهبری و مرد روزهای سخت انقلاب و نظام باعث تاسف و تالم شد و ضایعه‌ای اسفبار و ثلمه‌ای جبران ناپذیر برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

 ملت بزرگ ایران هیچگاه خدمات و مجاهدت های ارزنده این مرد اسوه و مجاهد نستوه، از نقش موثر در پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و پس از آن در سازندگی ایران اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان تالش ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت‌الله‌العظمی هاشمی رفسنجانی را محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه و ملت قدرشناس ایران اسلامی و بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض میکنم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجات را برای ایشان در جوار حضرت حق مسالت می‌نمایم.

                                   علی فتح اللهی

                             فرماندار شهرستان تالش

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi