پایگاه خبری صریح خبر
12:44:39 - دوشنبه 9 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری مراسم رحلت ایت الله هاشمی در شهرستان تالش 
معاون سیاسی فرمانداری تالش: آیت الله هاشمی یار دیرین امام و رهبری و امین انقلاب و مرد روزهای سخت تاریخ معاصر است .

 به گزارش صریح خبر  ، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش در جلسه ستاد گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی که صبح روز دوشنبه ۲۰ دی ماه در دفتر معاونت سیاسی فرمانداری با حضور ادارات ذیربط برگزار شد با تجلیل از مقام شامخ همراه و یاور دیرین انقلاب اسلامی گفت : نقش بیدریغ حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در فراز و نشیب های قبل و بعد از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست .

سید جلال سید محمدی گفت : وی همواره به عنوان یک چهره شاخص در عرصه های مختلف نقش برجسته ای را ایفاد کرده و در گذر از مسیرهای پر پیچ و خم انقلاب به عنوان یک یار مطمئن در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است .

معاون سیاسی فرمانداری تالش افزود : ابعاد مختلف شخصی ایشان بایستی برای اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان به خوبی معرفی گردد.

سید محمدی گفت : به منظور تجلیل از این شخصیت برجسته انقلاب مردم مسلمان و آگاه شهرستان تالش روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح ۲۲ دی ماه در مسجد جامع تالش مراسم گرامیداشت باشکوهی را برگزار خواهند کرد . که از سوی ستاد شهرستانی برنامه ریزی شده و از همه مردم شهرستان دعوت می نماییم با حضور و شرکت در این مراسم از این شخصیت به نحو شایسته ای تجلیل نمایند .

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم در خصوص نحوه برگزاری مراسم اتخاذ گردید .

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi