پایگاه خبری صریح خبر
10:31:38 - سه‌شنبه 10 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی
پیام تسلیت امام جمعه ، بخشدارن،معاون فرماندار و مسول دفتر نماینده تالش /حضور شکری در جماران
پیام‌ تسلیت امام جمعه تالش انالله و اناالیه راجعون خبر در گذشت مجاهد عالیقدر، مبارز دوران انقلاب، عالم متقی و یار صادق انقلاب و رهبری حضرت آیت الله آقای هاشمی رفسنجانی (رحمت الله علیه) رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف و تاثر شدید ملت بزرگ ایران و تمامی دوستداران و علاقه مندان ایشان گشت. […]

پیام‌ تسلیت امام جمعه تالش
انالله و اناالیه راجعون
خبر در گذشت مجاهد عالیقدر، مبارز دوران انقلاب، عالم متقی و یار صادق انقلاب و رهبری حضرت آیت الله آقای هاشمی رفسنجانی (رحمت الله علیه) رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف و تاثر شدید ملت بزرگ ایران و تمامی دوستداران و علاقه مندان ایشان گشت.

فقدان آن مجاهد که همواره، همراه انقلاب، امام و رهبری بوده اند، ثلمه ای بس بزرگ خواهد بود.
ایشان حقیقتا مریدی صدیق برای امام راحل و خدمتگزاری پایدار و سخت کوش برای انقلاب بودند.
ضایعه ارتحال اندوه بار مجاهد انقلابی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، ریاست محترم جمهور ، ملت بزرگ و قدرشناس ایران ، بیت مکرم آن رحیل، تسلیت گفته، برای شادی روح آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد متعال مسالت می کنم.

امام جمعه شهرستان تالش
( حسین انصاری )

 

پیام تسلیت بخشدار اسالم به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی

علی درمانی ،بخشدار اسالم در پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر رحلت جانسوز و ناگهانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تالم و تاسف شدید شد.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر دوران سخت مبارزات نهضت اسلامی، شاگرد و یار دیرین امام راحل عظیم الشان (ره)،همراه و همسنگر واقعی و همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که عمر پربرکت خویش را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب در جهت استقرار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمت گذاری صادقانه و خالصانه به مردم در سنگرها و میادین حساس و کلیدی نظام سپری کردند.
اینجانب با نهایت ابراز تالم و تاثر ضایعه درگذشت شخصیت برجسته نظام مقدس جمهوری إسلامی ایران را محضر حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، خانواده‌ی معظم شهدا، خانواده‌ی ایشان و مردم شریف شهرستان تالش تسلیت عرض می نمایم .
پیام تسلیت بخشدار کرگانرود به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت تاثر انگیز مجاهد نستوه، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین انقلاب و امام و رهبری را به محضر حضرت ولیعصر (عج) به ویژه رهبر معظم انقلاب، خانواده، بازماندگان و علاقمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. خدمات ارزنده ایشان در طول دوران مبارزه و پس از انقلاب از خاطره‌ها محو نخواهد شد.

ایشان در خط مقدم مبارزه با رژیم ستم‌شاهی طاغوت و یاور بنیانگذار کبیر انقلاب در روزهای دشوار پیروزی انقلاب اسلامی بودند. هیچ گاه نقش محوری ایشان در این سی و هفت سال بعد از انقلاب فراموش نخواهد شد. علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

اولیائی

بخشدار کرگانرود.
متن پیام تسلیت بخشدار حویق به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی .

بسم ‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

در ایام سوگ حضرت فاطمه معصومه(س) حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رضوان الله علیه به دیدار معبود شتافت .

آیت الله هاشمی رفسنجانی از معدود انسان‌های بزرگی است که چه پیش از انقلاب و چه پس از آن همواره و همه جا نقشی ممتاز و کم نظیر داشته است.

ایشان از یاران دیرین رهبری معظم بودند و به گفته ی مقام معظم رهبری آیت الله هاشمی نمونه‌ی کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بودند.

او عالمی دانا ، اسلام شناس، عدالت خواه ، انقلابی خستگی ناپذیر و مورد اعتماد و عنایت ویژه حضرت امام خمینی ( ره ) بود .
اینجانب این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و ملّت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

ایرج شاهی
بخشدار حویق

 

پیام تسلیت چنگیز شکوری بخشدار مرکزی تالش بمناسبت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت حضرت آیت ا.هاشمی رفسنجانی ریس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجاهد نستوه و یار وفادار حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبری که عمر پر برکت خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و اداره کشور و دفاع مقدس سپری کرد ؛ موجب تالم و تاثر فراوان گردید. ارتحال ملکوتی آن عالم ربانی و همسنگر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ریاست معززجمهوری اسلامی ،دولت و ملت شریف ایران و بیت گرامی ایشان و مردم بزرگوار و انقلابی شهرستان تالش تسلیت عرض مینمایم . یاد و خاطره آن بزرگمرد انقلاب در تاریخ کشورمان پیوسته جاودان و ابدی خواهد بود.
پست اینستاگرامی سید جلال

دلنوشته سید جلال سید محمدی برای ایت الله هاشمی

برای حضرت ایت الله نماد صبر واستواری
خبر،بسیار کوتاه وسخت درد ناک وبهت اور بود .”حضرت ایت الله هاشمی به آسمان ها پر کشید ”
غروب یکشنبه ای که نه یک ملت را بلکه یک جهان را در شوک حیرت فرو برد
آری روح بلند نماد صبر ومقاومت واستواری ، مخزن اسرار و دانای انقلاب ومرد همیشه حاضر گذر گاههای سخت به مرادش پیوست
اویی که تکیه گاه مطمئنی برای انقلاب وانقلابیون بود کسی که در همیشه بیش از نیم قرن از زندگی سیاسی اش ، تمام وجودخود را وقف کشور وانقلاب اسلامی کرد
هاشمی مرد میانه رو و اعتدالی ترین نماد سیاسی کشور ومدبری توانمند برای کشور بود
صبر وبردباری وسکوت با حلمش در مواجهه با تخریب های سالیان متمادی “خناسان ” ایثار وگذشت وفداکاری برای پیروزی واستمرار انقلاب ، تلاش و مجاهدت های شبانه روزی در کسوت مسئولیتهای بزرگ کشوری و عشق وعلاقه و ارادت به امام و رهبری و اعتماد و امید افزایی در صحنه های مختلف برای مردم همه وهمه از حضرت آیت الله چهره ای بی بدیل ساخت که نامش را در تاریخ پر فروغ این کشور ماندگار کند
مطمئنن هجرت جسمانی اش؛ اندیشه ها وایده های برگرفته از آرمانهای انقلابی اش را پر فروغ تر وهمچنان مایه اتحاد وانسجام وتلالو برای آنانی خواهد بود که دل به انقلاب ومیهن اسلامی بسته اند وسرفرازی وموفقیت کشور دغدغه شان است
فقدان یار دیرین انقلاب وامام ورهبری را محضر رهبر فرزانه ورئیس جمهور فاضل و خانواده محترم آن فقید سعید و عموم علاقه مندان به ویژه همشهریان عزیزم تسلیت عرض می نمایم.
سید جلال

پیام تسلیت مسئول هماهنگی دفاتر نماینده مردم شریف تالش ماسال و رضوانشهر
رحلت جانسوز حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجاهد نستوه و سردار جبهه و جنگ و سردار سازندگی را به پیشگاه امام زمان (عج) ، محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض میکنم.
برای آن مرحوم از درگاه خداوند باریتعالی علو درجات را مسئلت دارم.
ساسان شکری

مسئول هماهنگی دفاتر نماینده مردم شریف تالش ماسال و رضوانشهر
حضور نماینده تالش در حسینیه جماران

محمود شکری نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر جهت عرض تسلیت به مناسب رحلت آیت الله هاشمی در حسینیه جماران حضور یافت.

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi