پایگاه خبری صریح خبر
14:27:18 - چهارشنبه 11 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم ارتحال آیت الله هاشمی در تالش برگزار شد
مراسم ارتحال جانگداز عالم ربانی و شخصیت برجسته انقلاب و یار دیرین امام و رهبری با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت و مسئولین در شهرستان تالش برگزار شد . به گزارش صریح خبر ، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه محترم شهرستان صومعه سرا در مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی که […]

مراسم ارتحال جانگداز عالم ربانی و شخصیت برجسته انقلاب و یار دیرین امام و رهبری با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت و مسئولین در شهرستان تالش برگزار شد .
به گزارش صریح خبر ، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه محترم شهرستان صومعه سرا در مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی که صبح امروز ۲۲ دی ماه در مسجد جامع تالش با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت تالش و مسئولین برگزار شد در سخنانی با تجلیل از مقام شامخ آیت الله هاشمی گفت : وی رفیق دیرین انقلاب و امام ورهبری ویک فرد به معنای واقعی دلسوز برای نظام و کشور بود .
وی با اشاره به سوابق دیرین مبارزاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : بیش از ۶۰ سال مبارزه ومجاهدت وی در راستای اعتلای نظام اسلامی وکشور بر هیچ کس پوشیده نیست .
وی افزود : آیت الله هاشمی شخصیتی بود که همیشه در کنار رهبری بوده وارادت و علاقه وی به رهبری هیچگاه کمتر نشد .
امام جمعه صومعه سرا در ادامه گفت : آیت الله هاشمی یکی از موثر ترین شخصیت های انقلاب از زمان مبارزات وتا امروز بوده و در کلیه فراز ونشیب های انقلاب نقش سازنده و موثر خود را به شکل بسیار خوبی ایفا کرده است .
وی افزود : مردم مسلمان ایران با حضور گسترده در برنامه ها و مراسمات وهمچنین تشییع پیکرآیت الله هاشمی نشان دادند که به بهترین وجه قدر دان زحمات وتلاشهای خادمان خود هستند .
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت : این حضور ها تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب وامام ورهبری بود .
لازم به اشاره است : از سوی ستاد ارتحال آیت الله هاشمی در شهرستان تالش علاوه بر این مراسم برنامه های دیگری در شهر های اسالم ، لیسار وحویق برنامه ریزی و به مورد اجرا گذاشته می شود .

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi