پایگاه خبری صریح خبر
12:42:56 - جمعه 18 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماسال: برای روستا های زیر ۲۰ خانوار مجوز صادر نمی کنند / طراحی اولیه مسیر برق رسانی روستای پنگاپشت شاندرمن اشتباه بوده است .
حسینی :هدف برخی ها برق رسانی به ییلاقات بوده سازمان منابع طبیعی حساس شده و مخالفت نموده است چرا که پشت پرده این قضایا بردن برق به ییلاقات بوده و برای همین مسیر را بد طراحی کرده اند

download (1)

پس از درج خبری در خصوص عدم وجود برق در روستای پنگاپشت شاندرمن در ( اینجا ) رییس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان شاندرمن در گفتگو با صریح خبر اظهار داشت : طبق قانون برای روستا های زیر ۲۰ خانوار نمی شود برای برق رسانی درختان را قطع کرد و این روستا زیر ۲۰ خانوار است و اینکه گفته میشود بالای ۶۰ خانوار جمعیت دارد خانوار های پراکنده داخل جنگل را محاسبه میکنند ضمن اینکه صدور مجوز قطع درخت با سازمان منابع طبیعی است .
حسینی افزود : کارشناسان سازمان پس از بررسی منطقه به این نتیجه رسیدن که این روستا زیر ۲۰ خانوار است و صدور مجوز برای قطع درختان برای برق رسانی غیر قانونی است و میسر نمی باشد .
رئیس منابع طبیعی بیان داشت مسیر برق رسانی برای این روستا بد طراحی شده است و در ابتدا اشتباه طراحی شده و باید از مسیر دیگری این برق رسانی انجام میشد و چون هدف برخی ها برق رسانی به ییلاقات بوده سازمان منابع طبیعی حساس شده و مخالفت نموده است چرا که پشت پرده این قضایا بردن برق به ییلاقات بوده و برای همین مسیر را بد طراحی کرده اند .
حسینی با اشاره به اینکه تصمیم گیرنده نهایی منابع طبیعی شهریتان ماسال نیست بلکه سازمان باید تصمیم نهایی را بگیرد گفت :اگر در این مسیر تیر برق جا گذاری شود بدوا ۱۰۰ اصله درخت باید قطع شود و در ادامه باید بیش از یک هزار اصله درخت باید قطع گردد

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi