پایگاه خبری صریح خبر
11:56:04 - چهارشنبه 1 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زنگ انقلاب درشهرستان تالش به صدا درآمد
عالی ترین نماینده دولت در تالش با بیان اینکه در ابزارهای دفاعی یکی از قوی ترین کشور های منطقه هستم، تصریح کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش دانشمندان و نخبگان ایرانی است.

با آغاز دهه مبارک فجر و در سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب اسلامی با حضور مهندس سید عیسی مهدوی فرماندار ، مسئولان، مربیان و دانش آموزان در دبیرستان شهید باهنر  تالش به صدا در آمد.

به گزارش صریح خبر   ، مهندس عیسی مهدوی، فرماندار تالش صبح امروز( ۱۲ بهمن) در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید باهنر این شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهارکرد : دانش آموزان و معلمان در پیروزی انقلاب نقش تاثیر گذاری داشتند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به حضور دانش آموزان و جوانان در جبهه های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: دانش آموزان جزء بهترین های جامعه هستند.

فرماندار تالش تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید با کسب علم و دانش به فکر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشید.

مهدوی با بیان اینکه تمامی توطئه های دشمنان برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی به خودشان برگشته و نتوانستند آسیب جدی به انقلاب وارد کنند، اظهارکرد : دشمنان هرچه توانستند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام دادند ولی رزمندگان اسلام و هم سن و سال های شما دانش آموزان با حضورشان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نگذاشتند به انقلاب آسیبی برسد و توانستند با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و بعد از آن با رهبری مقام معظم رهبری و با حضور دولتمردان قوی این انقلاب شکوهمند اسلامی را در تمامی ابعاد به پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران فقط در بعد معنوی رشد نداشته است، افزود : کشور ما با پیروزی انقلاب در تمامی ابعاد همچون مسائل اقتصادی، فضاهای آموزشی، علمی و فرهنگی رشد داشته است.

عالی ترین نماینده دولت در تالش با بیان اینکه در ابزارهای دفاعی یکی از قوی ترین کشور های منطقه هستم، تصریح کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش دانشمندان و نخبگان ایرانی است.

مهندس مهدوی در پایان با بیان اینکه ساخت ۳۱ مدرسه در تالش در دست اقدام است گفت : ۹ مدرسه در ایام الله دهه مبارکه فجر به بهره برداری می رسد .

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi