پایگاه خبری صریح خبر
12:19:04 - شنبه 4 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محمودی شاه‌نشین:
پیشنهاد افزایش ۳۱ نفر به تعداد نمایندگان مجلس/ موافقت وزارت کشور با افزایش تعداد نمایندگان
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: افزایش ۴۰ نماینده به نمایندگان مجلس مورد موافقت وزارت کشور قرار گرفته و در جلسه‌ای نیز به کارشناسان شورای نگهبان اعلام کرده‌ایم که افزایش ۴۰ نفر مربوط به سال ۱۳۹۹ است.

پیشنهاد افزایش 31 نفر به تعداد نمایندگان مجلس/ موافقت وزارت کشور با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش صریح خبر محمد محمودی شاه‌نشین در خصوص روند افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از یکشنبه هفته، مجامع استانی نمایندگان را به کمیسیون شوراها دعوت می‌کنیم و نظرات آن‌ها را در خصوص افزایش تعداد نمایندگان جویا می‌شویم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد با توجه به سیاست‌های کلی انتخابات که ازسوی رهبری ابلاغ شده بر معیار جمعیت در تعیین حوزه‌های انتخابیه تاکید شده است، بیان کرد: بر اساس آن جمعیت طرحی را آماده می‌کنیم تا افزایش ۴۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی محقق شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس یازدهم در سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و ۲۰ سال است که نماینده‌ای به تعداد نمایندگان اضافه نشده، به ازای این ۲۰ سال ۴۰ نماینده را می‌توان به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد.

محمودی شاه نشین گفت:  افزایش ۴۰ نماینده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد موافقت وزارت کشور قرار گرفته و  در جلسه‌ای نیز به کارشناسان شورای نگهبان اعلام کرده‌ایم که افزایش ۴۰ نفر مربوط به سال سال ۱۳۹۹ است.

وی افزود: تا امروز پیشنهاد افزایش ۳۱ نفر را به تعداد نمایندگان دریافت کرده‌ایم و به عنوان پیش نویس طرح نیز ارائه شده است ولی نظرات مجامع را می‌گیریم و توزیع این ۴۰ نفر را در بین استان‌ها انجام می‌دهیم./

پایان پیام

 خانه ملت،

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi