پایگاه خبری صریح خبر
13:51:18 - جمعه 18 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش :قبول کدخدایی استکبار ، ساده اندیشی ست
از شاخصه های انقلابی بودن ایستادگی و ثبات ، تقوی فردی و اجتماعی و پاسداری از ولایت فقیه است و پایبندی به گفتار امام راحل ( ر ه ) و جلوگیری از انحراف از خط امام ، پاکدستی و ساده زیستی ، اعتماد به مردم ، صداقت و وفاداری را مهم ترین عناوین انقلابی ماندن برشمردند .

به گزارش صریح خبر حجت الاسلام انصاری امام جمعه تالش در خطبه دوم نماز جمعه امروز با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله عالی) بر انقلابی ماندن و انقلابی حرکت کردن اظهار داشتند : علت تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن این است که در میان مردم و مسولین کسانی هستند که از روی سادگی فکر میکنند که ایران دست از انقلابی بودن بردارد و حق کد خدا بودن استکبار را قبول کند و تصور دارند که ایران اگر این حق را قبول کند بهتر میشود و این فکر جز ساده لوحی و ساده اندیشی نیست و ایران سلامی پس از ۳۷ سال از انقلاب ،بدون وابستگی به غرب دارای عزت و اقتدار است.
وی ادامه داد:از شاخصه های انقلابی بودن ایستادگی و ثبات ، تقوی فردی و اجتماعی و پاسداری از ولایت فقیه است و پایبندی به گفتار امام راحل ( ر ه ) و جلوگیری از انحراف از خط امام ، پاکدستی و ساده زیستی ، اعتماد به مردم ، صداقت و وفاداری را مهم ترین عناوین انقلابی ماندن برشمردند .
امام جمعه تالش گفت :مسله ی که رهبری به ان تاکید دارند نفوذ دشمن است که بسار خطرناک است دشمن از طریق تغییر ارمان ها نفوذ میکند که نباید از ان غافل شویم .
انصار خاط نشان کرد :مسولین در خصوص اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری را بورزند و فقط حرفش را نزنند . و در عمل نیز کمر همت به ان ببند.
امام جمعه تالش با یاداوری ۱۳ جمادی الثانی ، روز تکریم مادران و خانواده شهدا بیان داشتند : مادران شهدا و زنان شهیده طلایه داران زنان انقلاب هستند و همه با خدا معامله کردند و وظیفه ما تکریم به این بزرگواران است
انصاری با بیان اینکه اتفاقات خوبی در سال ۹۴ داشتیم ، وقایع تلخ سال ۹۴ را نیز برشمرده و گفت از حوادث تلخ میتوان به فاجعه منا ،فقدان سردار شهبد حسین همدانی ، فوت کارگردان مکتبی اقای سلحشور و فوت ایت الله طبسی اشاره کرد که این حوادث بسار تلخ و ناگوار بود
امام جمعه تالش در پایان با اشاره به اینکه در استانه سال جدید قرار داریم افزود در این روزها از فقرا بصورت مخفیانه دستگیری کنیم و همچنین به کدورت ها پایان دهیم و خانواده شهدا و جانبازان را از یاد نبریم و با انها ملاقات کنیم .

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi