پایگاه خبری صریح خبر
12:27:00 - شنبه 4 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش
مسئولین موضوع قبض های آب و تعرفه هایش رارسیدگی و این مشکل را از دوش مردم بردارند
موضوع قبض آب و تعرفه هایش را مسئولین باید حتماً و سریعا پی گیری و مشکل را حل و این بار را از دوش مردم بردارند.

به گزارش صریح خبر  حجت الاسلام و المسلمین انصاری امام جمعه ی شهرستان تالش در خطبه ی دوم نماز جمعه تالش  ضمن دعوت به تقوا بیان نمودند:
حضرت علی (ع) سخنی دارند که مضمونش کنایه از این نکته دارد: تمام پرده ها و پل های بین خود و خدا را خراب نکنید.
ایشان با اشاره به مناسبت های هفته ضمن تبریک دهه فجر بیان نمودند:
انقلاب ما دست آورد های بسیاری داشته است:
استقلال سیاسی؛ فرهنگی؛ اقتصادی؛ پیشرفت های علمی و پزشکی و صنایع؛ نظامی و فضایی و نانو و فن آوری هسته ای.
رمز بقای انقلاب اسلامی چه بوده است؟
انقلابهای زیادی در جهان رخ داده است انقلاب فرانسه؛ روسیه و حتی الجزایر که ابتدا ریشه ی اسلامی داشت ولی پس از مدتی رو به افول گذاشت و ماهیتش عوض شد.
مهمترین ویژگی انقلاب ما ماهیت معنوی و الهی بودن آن است.
یک عکاس آمریکایی که برای مجله نیویورک تایمز عکس می گیرد می گوید: من زمان ورود آیت الله خمینی به ایران؛ وارد ایران شدم و تصاویر بسیار به یادماندنی از استقبال ایشان ثبت کردم اما تعجبم از این است که چگونه می شود یک پیرمرد روحانی که سالهای طولانی در خارج از کشور بوده است میلیون ها جوان به استقبال وی بیایند آن هم جوانانی که کمتر نام و یادی از وی در خاطره داشتند و اما نکته مهمتر آنکه همین نسل پس از گذشت ۱۰ سال مشقت ها و جنگ و انقلاب و مرارت های فراوان سیاه پوش و بر سینه زنان او را بدرقه کنند.
امام چیزی جز مکتب اسلام نمی خواست بنابراین رمز ماندگار انقلاب ریشه در اندیشه های ناب امام دارد که همان راه اسلام و قرآن است و شامل استکبار ستیزی؛ معنویت طلبی و اعتقاد و اعتماد به نقش مردم و عدالت اجتماعی و توکل به خدا است. اینکه امروز نیز پیوند بین مردم و انقلاب پیوندی محکم است و خصوصا نسل جوان با آرمان های انقلاب و امام و رهبری پیوندی ناگسستنی دارند نشان از همین نکته دارد.
بیداری اسلامی در سایر کشور ها چیزی نیست جز آنکه انقلاب اسلامی نه تنها در داخل کشور بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر شده است.
و ان شا الله در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز این پیوند و همبستگی مردم با انقلاب و رهبری را به رخ جهانیان می کشیم.
ایشان با اشاره به رفتار آمریکای اسلام ستیز با ایران اسلامی بیان نمودند:اینکه مهاجرت ۷ کشور از جمله ایران به کشور خودش را به تعلیق در آورد واقعا مهم نیست و جای ناراحتی ندارد چرا که خوی استکبار همین است. و امروزه با رئیس جمهور شدن شخصی دیوانه همچون ترامپ که ماهیت آمریکا را رو می کند و خود آمریکایی ها او را دیوانه خطاب می کنند ماهیت پلیدشان نمایان شده است.
آنچه من و مردم غیور ما از آن ناراحتیم این است که به کودک ۵ ساله ما دستبند می زنند و اعلام می کنند این کودک برای امنیت ما خطر دارد. خاک بر سر امنیت شما و خودتان که به کودک ۵ ساله دستبند زده اید!
این ها با این کار می خواهند آن ذلّت و گریه ی ذلیلانه سربازان دوره دیده و کماندوی خود را که سال پیش در ایران شاهد آن بودیم با دستبند زدن به کودک ۵ ساله ایرانی نشان دهند!
ملت ایران در ۲۲ بهمن جواب یاوه گویی های استکبار جهانی خصوصا ترامپ را می دهد.
ولادت حضرت زینب را داریم. ایشان اسوه صبر و استقامت هستند و ایشان به دنیا آمده بودند تا صبر را شرمنده کنند به گونه ای که ملائکه ی آسمان از صبر ایشان به تعجب افتادند. عفت و حجاب و حیای ایشان مثال زدنی می باشد. ویژگی رضا و تسلیم آنها کاملا نمایان است و هیچ گاه به درگاه خداوند گله ای نداشتند. امام سجاد (ع) ایشان را مفسر و عالمه و محدثه معرفی می کنند. شهامت و شجاعت ایشان بسیار زیاد بوده است به گونه ای که در کاخ یزید؛ یزید را بی ارزش و پست می خواند.
امام جمعه شهرستان تالش ضمن تبریک روز پرستار بیان نمودند: اهمیت حرفه ی پرستاری بر هیچ کسی پوشیده نیست.
پرستاران همچون فرشته ای برای بیماران هستند. پرستاران ایثارگرانی هستند که بهترین دوره زندگی خودرا مصرف خدمت به بیماران و بندگان خداوند می کنند.
و این شغل یک عمل برای رضای خداست و وسیله ی تقرب به اوست.
امام جمعه تالش در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر ، از اداره آب و فاضلاب  که در زیر برف و باران زحمت کشیده و مشکل فاضلاب خیابان مسجد جامع و نیز قطعی آب در برخی مناطق را رفع نمودند تقدیر و تشکر نموده و در خصوص مسئله قبض های آب و تعرفه اش هم که اخیراً مطرح شده اظهار نمودند:
موضوع قبض آب و تعرفه هایش را مسئولین باید حتماً و سریعا پی گیری و مشکل را حل و این بار را از دوش مردم بردارند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi