پایگاه خبری صریح خبر
10:37:10 - شنبه 11 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
 ۹۲ پروژه در هفته دولت تقدیم مردم شد / از فرماندار قبلی آقای فتح الهی تشکر میکنم و آرزوی توفیق دارم
وی گفت البته بنده از آقای فتح الهی ، فرماندار پیشین تالش نیز تشکر میکنم و در پست جدید برای شان آرزوی موفقت دارم


به گزارش صریح خبر مهندس سید عیسی مهدوی در جمع مردم ولایت مدار شهرستان در مسجد جامع تالش از حضور پرشور و گسترده مردم تشکر و قدردانی کرد و گفت : یک بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب شکوهمند اسلامی به ثبت رساندید .

فرماندار تالش افزود : دفاع از آرمانهای انقلاب و اهداف انقلاب با حضور در راهپیمایی و همچنین شرکت در انتخابات پیامی است که به انانی که احساس می کنند مردم ما از انقلاب فاصله گرفتند .

وی گفت : پیروزی در روابط دیپلماتیک ، پیروزی ایران در اثبات حقانیت سیاسی ها در صحنه بین المللی و رفع تحریم های ظالمانه از دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است .

مهدوی عنوان کرد : دانشگاها از نظر کیفیت و افزایش دانشجویان از ۱۸۵ هزار به ۴ میلیون دانشجو و همچنین افزایش مدارس از ۴۷ هزار به ۱۹۴ هزار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است .

فرماندار تالش در حوزه سلامت گفت : افزایش ۱۵هزار پزشک به ۱۱۱ هزار پزشک از دیگر دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است .

وی افزود : از اتفاقات مهمی که در دولت یازدهم ، دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد توافق هسته ای بود که یکی از پیروزی های سیاسی در انقلاب اسلامی است .

مهندس مهدوی گفت : یکی از مهمترین شاخص های دولت تدبیر و امید بازگشت عقلانیت سیاسی کشور بوده است که در سایه این عقلانیت و حمایت رهبر معظم انقلاب، توافق هسته ای حاصل شد

فرماندار تالش افزود : در سایه تلاش همکارانم در دولت ،امام جمعه محترم تالش و نماینده محترم و ائمه جمعه سایر بخش ها و مردم انقلابی و خوب شهرستان ، ۹۲ پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان تقدیم مردم شهرستان شد

وی گفت البته بنده از آقای فتح الهی ، فرماندار پیشین تالش نیز تشکر میکنم و در پست جدید برای شان آرزوی موفقت دارم

فرماندار تالش گفت در گاز رسانی و آب رسانی و کاهش بیکاری استان گیلان موفق بوده است و این حاصل تلاش همه و مخصوصا استاندار پرتلاش گیلان بوده است

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi