پایگاه خبری صریح خبر
12:47:52 - شنبه 11 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شاه تنها به تاج و تخت خود می اندیشید و قادر به اداره مملکت نبود.
شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه رکن مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که به رهبری امام خمینی (ره) محقق شد.

 

 به گزارش صریح خبر نماینده مردم شهرستانهای رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی در مراسم پایانی حماسه ۲۲ بهمن سال ۹۵ در جمع مردم شیعه و سنی رضوانشهرگفت: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه رکن مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که به رهبری امام خمینی (ره) محقق شد.

 

محمود شکری افزود: در زمان رژیم طاغوت سیاست بگونه ای بود که تمام ثروت های مردم جهان از جمله کشور ایران از سوی غرب چپاول می شد و شاه تنها به تاج و تخت خود می اندیشید و قادر به اداره مملکت نبود.

 

وی بیان کرد: در چنین شرایطی یک مرد الهی پابه صحنه مبارزه علیه حکومت وقت گذاشت و با حمایت مردم با رژیم طاغوت مقابله کرد و سرانجام به پیروزی رسید و امروز نیز ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و با استفاده از ظرفیت اسلام و انقلاب توانسته ایم به علوم و فنون پیشرفته دست یابیم.

 

وی با اشاره به نحوه نامگذاری جمهوری اسلامی از سوی امام خمینی گفت: امام در همان ابتدای امر فرمودند در کنار استقلال و آزادی اگر جمهوری اسلامی نباشد این انقلاب هیچ فایده ای نخواهد داشت و تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب های دنیا بخاطر اسلامی بودن آن است.

 

شکری افزود: وجود اراده الهی در ملت، مأموریتی بود که از سوی پروردگار منان بر عهده این ملت گذاشته شد و امام خمینی (ره) نیز محور حرکت انقلابیون بود.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi