پایگاه خبری صریح خبر
23:36:46 - چهارشنبه 15 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه ستاد بحران در شهرداری تالش برگزار شد
جلسه بحران امشب ساعت ۲۰ شامگاه چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه برگزار شد

به گزارش صریح خبر این جلسه در محل دفتر شهردار و به ریاست مهندس حسن محمد پور شهردار،ساعت ۲۰ شامگاه چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه  برگزار شد. شهردار تالش با اشاره به تلاش­های شبانه ­روزی شهرداری برای ارائه خدمت به شهروندان محترم و انجام فعالیت­های چشمگیر عمرانی، خدماتی و …  طی ده  ماهه اول سال ۹۵، بر لزوم در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای تکمیل این خدمت ­رسانی با مدیریت بعد بارش برف و باران تاکید کردند.
مهندس محمدپور با اشاره به این نکته که براساس اعلام کارشناسان هواشناسی از عصر روز پنج شنبه شاهد بارش برف در شهر خواهیم بود اظهار داشت:همکاران با امادگی کامل نیروی انسانی و تجهیزات خوردرویی شرایط را جهت خدمات رسانی مطلوب برای شهروندان فراهم نمایند.

شهردار تالش با اشاره بر لغو مرخصی ها تاکید نمودند: تمامی اعضای ستاد بحران شهرداری با تمامی پرسنل، امکانات و تجهیزات کامل، در موقع بارش در آماده باش کامل باشند و به برف روبی خیابانها و معابر  و مراکز حساس ،بیمارستانها و مراکز درمانی ،پمپ بنزین ها و نمک پاشی آن اقدام نمایند.
در پایان جلسه شهردار تالش اظهار امیدواری کرد با همت همکاران شهرداری با خدمات رسانی بموقع  بتوانیم شرایطی ایجاد نماییم شهروندان از بارش برف لذت ببرند .

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi