پایگاه خبری صریح خبر
21:15:38 - یکشنبه 13 آگوست 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید استاندار گیلان بر احداث سریع یادمان مشهد میرزا در ماسال
طرحی المانی متناسب با جایگاه واصالت میرزای بزرگ جنگلی آغاز شده است.

به گزارش صریح خبر،دکتر نجفی در جریان بازدید از مشهد میرزا کوچک جنگلی در ییلاق آلاله پشته ماسال گفت : میرزا کوچک جنگلی به عنوان روحانی مبارز شهید که مایه افتخار برای مردم گیلان و کشور روحانیت اصیل انقلابی است،  که به پاسداشت یاد میرزا کوچک جنگلی در این مکان حضور یافتیم .

وی افزود :طرحی المانی متناسب با جایگاه واصالت میرزای بزرگ جنگلی آغاز شده است.

دکتر نجفی افزود : این یادمان درماه های آینده با همکاری فرمانداری ماسال ،ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری در این مکان احداث خواهد شد .

وی به تلاش های صورت گرفته برای آسفالت راه دسترسی به مشهد میرزاکوچک جنگلی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه۳۶ کیلومتر از فاصله ۴۲ کیلومتری تا محل شهادت میرزا کوچک آسفالت است و پیگیر هستیم ۶ کیلومتر باقی مانده نیز  آسفالت شود.

دکتر نجفی افزود : بازدید از مشهد میرزاکوچک علاوه بر بهره بردن از زیبایی های ییلاقات ماسال ترویج  گردشگری مذهبی ،انقلابی ،ملی و حماسی است.

استاندار گیلان با اشاره به ابتکار فرمانداری ماسال در تمیز نگهد اشتن مسیرییلاقی شهرستان افزود :وظیفه داریم بستر لازم برای گسترش گردشگری را فراهم کنیم تا هم مردم به راحتی از فضای گردشگری موجود در استان بهره ببرند، هم امکان اقتصادی برای مردم منطقه فراهم شود.

وی مبحث گردشگری را بسیار مهم قلمداد و تصریح کرد: در سال جاری برنامه های جدی برای تقویت این حوزه که موجب ایجاد اشتغال در بین جوانان عزیز استان گیلان می شود داریم.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi