پایگاه خبری صریح خبر
14:12:16 - چهارشنبه 11 اکتبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آقای استاندار قربان قدمتان ، اگر به تالش آمدید ..
اقای استاندار هر وقت به تالش آمدید غیر از ماهیان خاویاری به صنایع چوب ،بیمارستان نیمه کاره ، کمربندی و… هم سری بزنید

اقای استاندار

هر وقت به تالش آمدید غیر از ماهیان خاویاری به صنایع چوب ،بیمارستان نیمه کاره ، کمربندی و… هم سری بزنید

نمیدانم در ماهیان خاویاری چه چیزی نهفته است که هر مسئول کشوری و استانی را به سمت خود میکشاند و  ناهار هنگام و حتی اگر شده خارج از برنامه نیز بازدیدی از آنجا بعمل می آورند  و اینکه این بازدید ها علاوه بر مقام بازدید کننده برای صاحبان استخر نیز بهره ای داشته یا خیر؟ محل بحث است ،ولی مشخص است تا کنون مقام بازدید کننده از روند این اماکن رضایت داشته اند ، نشان به آن نشان که هر مسئول چندین بار به نوبت بازدیدی داشته اند  

همین پیش پای شما استاندار قبلی ،جناب دکتر نجفی با عبور از فرش قرمزی که برایش پهن کرده بودند از اماکن مزبور بازدیدی بعمل آوردند، دستشان درد نکند ،دست مریزاد !

اما جناب سالاری ، حالا که سکان هدایت این استان به دست شما افتاده است ضمن تبریک به حضرتعالی ، پیشاپیش  بابت حضورتان به تالش عرض خیر مقدم داریم اما به رسم مهمان نوازی دوست داریم چند مکان دیگر را به شما معرفی کنیم تا از این اماکن که به آثار تاریخی مبدل گشته اند دیدن فرمایید!

جناب استاندار
نمیدانم هنگام ورود به تالش پس از گذر از درختان سوخته و آفت زده گیسوم ، از جاده به اصطلاح کمربندی عبور خواهید کرد یا از داخل شهری به نام اسالم که یک کارخانه به نام صنایع چوب از بیش از هزار کارگر به کمتر از صد نفر رسیده اند که از شما چه پنهان آنهم ورشکسته و تعطیل شده و زیر قول مسولین استانی و کشور کلی بدهی به بار اورده و چند ماهی است حقوق کارگران معوق افتاده است و برای نان شبشان مانده اند !

اما اگر هم از داخل شهر نیامدید چیز زیادی از دست نداده اید و جاده کمربندی اسالم نیز میتوان گواه خوبی برای کم لطفی مسئولین به تالش باشد.
 از دل این کشتارگاه به پل غیر هم سطحی اگر رسیدید از نقشه مهندسی ان تعجب نکنید چرا که خودشان هم فهمیده اند که چه گلی به سر مردم زده اند و عطایش را به لقایش بخشیده اند.
سرتان را درد نیاورم اصلا بی خیال میلیارد ها پول بیت المال و به عبارتی کی بازخواست کرده و کی پس داده است!

بیمارستان و ما ادراک مع البیمارستان!

 این یکی داستان تازه ای نیست و از وزیر تا رئیس و نماینده به نوبت زمان بهره برداری آن را تمدید کرده اند و جالب است بدانید که چند صد نفری هم در میان این وعده ها از نبود امکانات پزشکی فوت کردند ، بگذریم فدای سر وعده دهندگان!

راستی اگر ترافیک ورودی شهر تالش اذیتتان کرد ببخشید!  حقیقتا چند سالی است که جاده کمربندی تالش در” دست ساخت است” و “کارگران مشغول کارند” اما به هر حال هر پروژه ای پول می خواهد که از قضا برای این پروژه پول تمام شده است و اینهم تبدیل به یکی از آثار باستانی تالش شده است

مدینه گفتی و دلم کردی کباب، آثار باستانی گفتیم و داغ مردم تازه شد و از خیر سینما گذشته و در غم موزه مانده ایم و بناهای تاریخی جای خود را به کاخ های ییلاقی داده اند، میگویید نه‌، سر را به سمت ییلاقات تالش چرخانده تا سقف های سر به فلک کشیده را مشاهده کنید و حتی اگر جای زمین خواری شنیده اید اینجا کوه خواری را نیز میتوانید به عینه مشاهده کنید  ناز شصت شان…

جناب استاندار
در خبرها خواندم جوان ترین استاندار کشور می باشید ، القصه در تالش نیز تا دلتان بخواهد جوان وجود دارد که اتفاقا بیشترین بیکاری در این شهرستان آنهم با مدارک عالیه تحصیلی هستند و چشم و امیدشان به شماست

جناب استاندار
درد زیاد است و درمان خیلی از انها نزد شماست و حالا مردم چشم امید به تدبیر شما دوخته اند
بسم الله …

 

 بهرام سبزی
مدیر مسول صریح خبر و نشریه صراحت

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi