پایگاه خبری صریح خبر
17:17:22 - پنج‌شنبه 26 جولای 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار آستارا:
فرماندار آستارا: نظارت بازار با دقت بیشتر انجام شود
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از سوء استفاده شرایط تحریم ها با دقت بیشتر انجام شود.

به گزارش صریح خبر ، یونس رنجکش در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان آستارا افزود: باید تلاش شود با نظارت بهتر در بازار از هرگونه افزایش قیمت بی‌رویه جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: مردم انتظار دارند در کنار تحمل فشارهای اقتصادی زمینه های سودجویی افراد از فضای موجود فراهم نشود و قیمت‌ها مناسب باشد.

وی ادامه داد: هیچ کوتاهی در نظارت و کنترل و قیمت و کیفیت کالا و خدمات در شهرستان پذیرفته نیست و مسئولان مربوطه باید به طور منظم نسبت بررسی وضعیت بازار اقدام نمایند.

فرماندار آستارا ضمن تشکر از کسبه شهرستان از آنان خواست تا در کنار مردم که خود نیز بخشی از این جمعیت هستند راهکارهایی را فراهم تا در جامعه نه کمبود کالا را داشته باشیم نه قیمت‌های افسارگسیخته غیر قابل کنترل که موجب برهم خوردن توازن شود.

رنجکش گفت: همدلی و همراهی مردم جامعه ما یکی از سرمایه‌های اجتماعی  بی بدیل است که تا کنون موجب پشت سر گذاشتن تمامی تهدیدات و فشارها و تحریم‌ها شده است.

وی اظهار داشت: اکنون که از سوی آمریکا و استکبار جهانی فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها بر ملت در کشور بیشتر شده است باید تلاش کنیم در کنار یکدیگر و با همراهی این سختی‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ارائه خدمات مناسب در پخت نان از نظر کیفیت گفت: برای نوسازی نانوایی های شهرستان متقاضیان می توانند از تسهیلات بانکی برخوردار شوند.

وی گفت: در این جلسه همچنین با راه اندازی سه واحد نانوایی جدید در شهرستان آستارا نیز موافقت شده است.

ارائه گزارش بازرسی از سوی رئیس صنعت، معدن و تجارت و همچنین اقدامات انجام گرفته در راستای تنظیم بازار و پیشنهادات مختلف در این زمینه از سوی اعضا از دیگر موارد مطرح شده بود.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi