پایگاه خبری صریح خبر
11:40:24 - یکشنبه 20 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام نوروزی فرماندار ماسال +متن
شهرستان ماسال در واپسین روزهای سال ۹۴، افتخاری دیگر را بر افتخارات گذشته خود افزود و آن میزبانی و استقبال باشکوه از پیکر پاک ۵ شهید گمنام دفاع مقدس بود که برکتی مضاعف را برای این شهرستان به ارمغان آورد.

به گزارش صریح خبر فرماندار ماسال در آستانه فرا رسیدن سال جدید، طی پیامی ، عید نوروز را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
بار دیگر نوروز با تمام زیبائیهایش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می سازد.
نوروز سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت هاست و فصلی نو برای نوشدن همراه با طبیعت و متخلص شدن به صفات الهی .

در این بهاران که گاهی جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین سر به جیب فرو می برد تنها احساس دلخوشی و تسلایمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.
مردم عزیز شهرستان ماسال، سالی را که پشت سر گذاشتیم فراز و نشیب های بسیاری را در عرصه های مختلف به دنبال داشت اما حلاوت دو اتفاق بزرگ در این سال، بسیار شیرین و خاطره انگیز بود، حضور پرشکوه و با صلابت مردم در انتخابات روز هفتم اسفند و نامید کردن دشمنان نظام اسلامی از یکسو وپافشاری نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرتهای برتر جهانی و دستیابی به سند توافق هسته ای (برجام) دو اتفاقی بود که می تواند نوید بخش و پیام آور روزهای خوبی در سال ۹۵ باشد.

البته همچنان نیازمند تلاش و کوشش بسیاری در جهت توسعه و بالندگی ایران عزیزهستیم که از جمله آنها می توان به فراهم آوردن شرایط مناسب جهت سرمایه گذاری، رونق تولید داخلی و تداوم اقتصاد مقاومتی که به گفته رئیس جمهور محبوب برجام ۲ نام گرفته است، اشاره نمود و بی شک ارتقاء و پیشرفت کشور عزیزمان بدون مشارکت و همکاری و خواست ملی دولت و ملت امکان پذیر نخواهد بود.

همچنین شهرستان ماسال در واپسین روزهای سال ۹۴، افتخاری دیگر را بر افتخارات گذشته خود افزود و آن میزبانی و استقبال باشکوه از پیکر پاک ۵ شهید گمنام دفاع مقدس بود که برکتی مضاعف را برای این شهرستان به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز (خصوصامردم ولایت مدار وانقلابی شهرستان ماسال) و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستم.
پیشاپیش عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محبوب، دولت عزیز و همه شما مردمان خوب شهرستان ماسال تبریک عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت و سربلندی را برای مردم عزیز، از خداوند متعال آرزومندم.

من الله التوفیق

محمود قاسم نژاد

فرماندار شهرستان ماسال

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi