پایگاه خبری صریح خبر
20:45:11 - دوشنبه 30 جولای 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادواره هفت هزار شهیده زن کشور در رضوانشهر برگزار شد
اولین یادواره هفت هزار شهیده زن کشور با حضور نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، در شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش صریح خبر،آیت الله رسول فلاحتی عصر دوشنبه در این مراسم در مصلای امام خامنه ای رضوانشهر گفت: زنان کشور ما از فرهنگ شهادت سهم زیادی دارند.

وی افزود: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور عزتمند شدند و به برکت این نظام امروز در زمینه های مختلف علمی و صنعتی به پیشرفت های گوناگونی دست یافته ایم.
امام جمعه رشت ضمن ارج نهادن به مقام شهدای زن گفت: امروز دارای یک فرهنگ بسیار غنی به نام شهادت هستیم که زنان کشور ما از این مهم سهم قابل توجه ای دارند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمنان درصدد کمرنگ کردن روحیه شهادت طلبی مسلمانان هستند، گفت: امروز دشمن از راه های مختلف در صدد کمرنگ کردن فرهنگ شهادت بین مسلمانان است و با گسترش سلطه طلبی از این فرهنگ غنی بعنوان خشونت یاد می کند.
آیت الله فلاحتی بیان کرد: فلسفه اصلی خلقت گروهک داعش از سوی دشمنان، بخاطر این است که چهره اسلام را تخریب کرده و این دین الهی را بین سایر ملت ها بد جلوه دهد.
امام جمعه رشت گفت: دشمن امروز برای ما صدها نقشه کشیده و سعی در تعطیل کردن مساجد، نمازهای جمعه، برداشتن عفاف و حجاب بین زنان و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان دارد.
وی ضمن اظهار تأسف از سکوت سران بعضی دولت های اسلامی در مقابل ظلم و ستم به مسلمانان گفت: متأسفانه امروز دشمن بین برخی دولت های اسلامی نفوذ کرده و شاهد آنیم که رژیم سعودی اقدام به کشتار مسلمانان یمن می کند.
رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. مردم این شهرستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ۱۳۶ شهید، ۳۲ آزاده، ۲هزار و ۳۵۸ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و تعداد رزمندگان این شهرستان در سال های دفاع مقدس، ۷۳۶ نفر و عاطفه عبادزاده تنها شهیده زن این منطقه است.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi