پایگاه خبری صریح خبر
20:49:17 - دوشنبه 30 جولای 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لزوم تحکیم وحدت بین شیعه و سنی
نماینده ولی فقیه در گیلان در رضوانشهر گفت : زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی در گیلان دستاورد انقلاب است.

به گزارش صریح خبر،نماینده ولی فقیه در استان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر گفت : زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی در گیلان به ویژه در شهرستان رضوانشهر یکی از دستاورد بزرگ انقلاب است.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به وظیفه مسئولان در خدمت رسانی به مردم و با تاکید بر اینکه مردم باید دردشناسی مسئولان را احساس کنند افزود : قبل از اینکه مردم درد خود را عنوان کنند باید مسئولان برای رفع مشکلات اقدام کنند.
وی با اشاره به اهمیت اشتغال جوانان اضافه کرد : مسئولان باید به بنگاه های اقتصادی کوچک کمک کرده و پیچ و خم های اداری را مرتفع کنند تا اشتغال رونق یابد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید برای حفظ فرهنگ بومی در گیلان تصریح کرد : آداب و روسم بومی گیلان از جاذبه های گردشگری است.
فرماندار رضوانشهر هم گفت : طبق پیش بینی انجام شده مرداد ماه سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید و تامین آب شرب ، کشاورزی ، صنعت و در نهایت تولید برق را در برنامه خود دارد.
آقای حسنی پورافزود : ۱۵۰ طرح خود اشتغالی روستایی با ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۶ درصد و ۱۶ و نیم میلیارد تومان طرح بوم گردی با سود ۱۳ و نیم درصد برای اشتغال جوانان جویای کار اجرا می شود که در مراحل ثبت در سامانه ، معرفی به بانک و پرداخت قرار دارد.
وی گفت : با بهره برداری از این طرح ها برای ۵۵۰ جوان جویای کار شغل ایجاد می شود.
امام جمعه رضوانشهر نیز به مشکلات مساجد و حضور مبلغان در این شهرستان اشاره کرد و گفت : مساجد نیازمند کمک و اعتبارات لازم در زمینه تبلیغ هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی افزود : این شهرستان ۴۵ مسجد دارد که برای تبلیغ بیشتر مفاهیم دینی به عالمان مجرب و کار آزموده نیاز است.
عزت شیخ یکی از روحانیون اهل سنت شهرستان رضوانشهر نیز گفت : وحدت اهل تشیع و سنت تنها راه انسداد نفوذ دشمن است.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi