پایگاه خبری صریح خبر
12:38:13 - سه‌شنبه 31 جولای 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستور اکید فرماندار ماسال مبنی بر عدم تغییر در رنگ و طرح لباس دانش آموزی
فرماندار ماسال در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان دستورداد: هر گونه تغییر در طرح و رنگ لباس دانش آموزان نسبت به سال گذشته ملغی شود.

به گزارش صریح خبر،محمد جواد عامر در چهارمین  جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان ماسال در سال جاری با تاکید بر ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه در خصوص طراحی لباس های دانش آموزان، از اداره آموزش و پرورش خواست: از هر گونه تغییر در فرم و رنگ لباس دانش آموزان در مقطع تحصیلی جدیدشان نسبت به سال گذشته اجتناب کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ماسال با بیان اینکه هر گونه برنامه ریزی در زمینه ی آموزش و پرورش نیازمند وجود اطلاعات و آمار شفاف و دقیق در خصوص وضعیت تحصیلی دانش آموزان است، گفت: اداره آموزش و پرورش باید این اطلاعات مشتمل بر وضعیت تحصیلی، تعداد دانش آموزان در هر مقطع و دیگر ویژگی های جمعیت شناختی را در اسرع وقت تهیه و در اختیار فرمانداری قرار دهد.

وی  با اشاره به وجود برخی از کمبودها و ضعف ها در حوزه زیرساخت های آموزشی، تاکید کرد: در این زمینه نیز نیاز است لیستی از نیازمندی های مدارس با در نظر گرفتن اولویت ها تهیه تا اقدامات بعدی در راستای رفع این کمبودها صورت پذیرد.

فرماندار ماسال به پی گیری های صورت گرفته در جهت آماده سازی ساختمان کانون فرهنگی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تخصیص اعتبارات ملی و تغییر کاربری این ساختمان از جمله اقداماتی است که در دست پی گیری بوده است که امیدواریم با حل این مشکلات، هر چه سریع تر شاهد افتتاح این ساختمان باشیم.

عامر  در پایان حضور اعضای اصلی شورای آموزش و پرورش در این جلسه به عنوان یکی از مهمترین جلسات شهرستانی را بسیار حائز اهمیت دانست و از آموزش و پرورش خواست: لیستی از اعضای حاضر و  غائب این جلسات را به فرمانداری اعلام نماید.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi