پایگاه خبری صریح خبر
12:49:51 - سه‌شنبه 31 جولای 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام ۱۴۰ رضوانشهری به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر از اعزام ۱۴۰ نفر در این شهرستان به اردوی راهیان نور عمومی خبر داد.

به گزارش صریح خبر، سید اکبر قاسمی  با اشاره به اعزام اردوی راهیان نور عمومی اظهار کرد: تعداد ۱۴۰ نفر از شهروندان رضوانشهر در قالب سه دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه مدت‌زمان این اردو چهار روز است افزود: افراد اعزامی از یادمان‌های پاوه و تنگه پاتاق، سرپل ذهاب و شهدای دشت ذهاب و مرصاد، بازی دراز و پادگان ابوذر بازدید می‌کنند.

وی هدف از اردوی راهیان نور را آشنا شدن با ایثار و گذشت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: سفر معنوی اردوی راهیان نور اثربخش‌ترین و مهم‌ترین ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است.

قاسمی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه با اعزام به  اردوی راهیان نور می‌توانند بیشتر با این فرهنگ آشنا شوند خاطرنشان کرد: اگر امروز در آرامش و امنیت بسر می‌بریم در سایه تدابیر مقام معظم رهبری، زحمات شبانه‌روزی مسئولان نظام، فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها رزمندگان اسلام و شهدای گران‌قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

قاسمی با اشاره به اینکه راهیان نور رژه اسلامی و مایه قدرت‌نمایی نظام اسلامی و حافظ امنیت کشور در برابر جهان سلطه است بیان کرد: وقتی دشمن حضور گسترده مردم را از جای‌جای کشور به سمت مناطق جنگی می‌بیند دیگر جرأت درگیر شدن با چنین مردمی را ندارد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi