پایگاه خبری صریح خبر
20:54:11 - سه‌شنبه 22 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکری در اسالم
محمود شکری : هزار نفر در صنایع چوب اسالم جذب خواهند شد / هر کس به حقوق ملت دست درازی کند دستشان را قطع خواهم کرد
شما مثل چهارسال قبل دوباره قول میدهم که اجازه نمی دهم احدی به حقوق شما دست درازی کند و درصورت مشاهده دستانش رو قطع میکنم.و یک هفته شما نگهبانی دادید و الان چهارسال بنده نگهبان حقوق شماخواهم بود.

شاندرمن-سخنرانی-شکری-۴

به گزارش صریح خبر امروز جلسه ای با حضور محمود شکری و بخشدار و برخی مسولین و مردم بخش اسالم و در بخشداری برگزارشد.
در این جلسه محمود شکری اظهار داشت اول از همه تشکر وقدردانی میکنم از همه مردم غیور اسالم که این مسؤلیت خطیر را دوباره به بنده واگذار کردید.و به شما مثل چهارسال قبل دوباره قول میدهم که اجازه نمی دهم احدی به حقوق شما دست درازی کند و درصورت مشاهده دستانش رو قطع میکنم.و یک هفته شما نگهبانی دادید و الان چهارسال بنده نگهبان حقوق شماخواهم بود.
شکری مورد اشتغال نیز قول داد که دراولین فرصت بعداز تعطیلات ،تسهیلات ویژه برای صنایع چوب اسالم از وزیر مربوطه گرفته و نزدیک هزار نفر نیز جذب نیرو خواهد داشت.
نماینده تالش ،ماسال ،رضوانشهر به شهردار اسالم که در جمع حضور داشتند هم قول همکاری دادند که بودجه لازم جهت ایجاد منطقه گردشگری خوب و زیبا در کنار پل بزرگ اسالم فراهم کند
در این جلسه خیلی ازمشکلات روستا و مناطق دیگر اسالم نیز بیان شد که شکری بیان داشت در اولین فرصت باتوجه به تذکرجدی به بعضی از مسؤلین مربوطه حل خواهدشد

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi