پایگاه خبری صریح خبر
18:22:38 - یکشنبه 5 آگوست 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان
 چرا مفسدین اقتصادی را در رسانه معرفی نمی کنند؟!
وی با بیان اینکه مردم ما آن روزهای سخت را تحمل کردند و از آن زمان ها عبور کردند، اضافه کرد: در این زمان هم ان شالله با وحدت کلمه و پیروی از خط ولایت و رهبری از این پیچ عبور خواهند کرد مردم ما می دانند انقلاب ما ولایی است و در رأس آن فرزند فاطمه زهرا (س) مقام معظم رهبری قرار دارد و با تبعیت از ولایت، قرآن و اهل بیت(ع) ان شاالله ما پیروز خواهیم شد.

 

 

آیت الله احمد پروایی در با بیان اینکه اخیرا در مسایل اقتصادی کشور برای مردم مشکلاتی ایجاد شده است،اظهار کرد: این موضوع دل رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و مردم عزیز ما را متأسفانه خون کرده است.

وی افزود: شاید قسمتی از این مشکلات به دشمنی دشمنان خارج از مرزهای کشور برگردد، بالاخره در این دوره از زمان دشمن که در رأس آن آمریکای جنایت کار و شیطان بزرگ قرار دارد با تمام قوا وارد میدان شده است و در عرصه های دیگر نتوانست به انقلاب و کشور و ملت ما آسیب بزند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه الان همه استکبار و کسانی که با نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیز و مذهب و مکتب ما مخالف اند و مشکل دارند وارد عرصه اقتصادی شده اند، افزود: با تحریم های نا به حق و ناجوانمردانه دست به یکی دادند تا به انقلاب ما آسیب بزنند و مردم را نسبت  به انقلاب و اصل نظام بدبین کنند.

پروایی با تأکید بر اینکه شاید قسمتی از مشکلات به سنگ اندازی دشمنان انقلاب برگردد، تصریح کرد: از دشمن بیش از این هم انتظار نمی رود، ” نیش عقرب نه از روی کینه است اقتضای طبیعت آن است” و از دشمن بیش از این انتظار نمی رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  از اول انقلاب تا الان که الحمدالله رب العالمین چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی در سایه ولایت و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب می گذرد و از همان روزهای اول تا الان دشمن دشمنی کرده است.

پروایی ادامه داد: در جنگ تحمیلی، تحریم ها، ترور دانشمندان، هزاران بلا و مصیبت برای کشور ما ایجاد کردند ولی نتوانستند به اهداف و غرض های شوم خودشان دست پیدا کنند و الحمدالله در این عرصه هم که سنگ اندازی می کنند دشمن نمی تواند به کشور ما آسیب بزند به شرطی که مسؤولان ما از خواب غفلت بیدار شوند.

وی اضافه کرد: مسؤولان ما باید بانصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری با وحدت کلمه و همدلی یک صدا در مقابل دشمن بایستند و اگر مردم این حالت را از مسؤلان ببینند حتما در کنار مسؤولان می مانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در این چهل سال مردم  زنان، جوانان  و نخبگان ما اثبات کردند و در صحنه بودند، افزود: الحمدالله مردم غیرت مند، با اصالت، نجیب و بصیر و همیشه در صحنه ای داشتیم و ما از جهت مردم مشکل نداریم.

وی با بیان اینکه اینجا باید برگردیم و به مسؤولان کشور تذکر دهیم، تصریح کرد: این نابسامانی هایی که در بازار ارز، طلا، خودرو و اقلام مورد نیاز مردم ایجاد شده است خیلی از این موارد به عدم نظارت برمی گردد.

پروایی با تأکید بر اینکه من اینجا فقط دولت را مقصر نمی دانم، اضافه کرد: سه قوه در کشور داریم که اگر این سه قوه فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند و با هم در مبارزه با فساد به ویژه فساد اقتصادی  یک دست و یک دل باشند قطعا این چالش ها و معضلات برای کشور ما ایجاد نمی شود.

 

مجلس باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بله ممکن است قسمتی از این مشکل به مجریان دولت برگردد، تصریح کرد: مجلس هم نمی تواند از زیر بار این مشکلات شانه خالی کند مجلس باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر وزیری در وزارت خانه ای یا مسؤولی در دولت نمی تواند به وظیفه قانونی و شرعی و انقلابی خودش در قبال مردم عمل کند مجلس می تواند تذکر دهد و حتی می تواند وزیر مربوطه را استیضاح کند مجلس فردای قیامت و این نماینده هایی که در سایه امنیت، خون شهدا و ولایت و رهبری مردم آن ها را امین خود دانسته اند دارای مسؤلیت سنگینی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نباید در مقابل این مسایل بی تفاوت باشند، اضافه کرد: مجلس وظیفه نظارتی و قانونی خود را باید انجام دهد و از مسایل حاشیه ای و جنجالی و مسایلی که به درد دین و دنیای مردم نمی خورد دور باشد زیرا الان دشمن کمر همت بسته تا مردم را از نظام و ولایت دلسرد کند.

 

نمایندگان مجلس باید وارد میدان شوند

پروایی با تأکید بر اینکه آقای نماینده مجلس شما در قبال خون شهدای تاریخ انقلاب از پیروزی انقلاب تا جنگ تحمیلی و هسته ای و مدافعان حرم و مردم مسئولید، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید وارد میدان شوند.

وی ادامه داد: در کنار نمایندگان مجلس از قوه قضاییه انتظار می رود که به عنوان رکنی از ارکان نظام جمهوری اسلامی به وظیفه خود عمل کند.

پروایی با تأکید بر اینکه  گاهی در رسانه ها اعلام می شود فلانی دو تن سکه خریده یا در بازار ارز و آهن و سکه و بازار خودرو خلل ایجاد کرده است، افزود: اگر این طور است چرا دستگیر نمی کنند فقط اعلام می کنند اینها را چرا به مردم معرفی نمی کنید؟ هرکس و در هر منصب و فرزند و وابسته  هرکسی که می خواهد باشد.

وی با بیان اینکه مردم اگر از قوه قضاییه و مجلس و دولت صداقت را ببینند مشکلاتی هم که از خارج کشور تحمیل می شود را تحمل می کنند، اضافه کرد: دل نگرانی مردم ما مخصوصا خانواده های مستضعف و پابرهنگان و کسانیکه صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمت ما هستند و ما خادم و نوکر آنها هستیم این است که دولت، مجلس و قوه قضاییه آنطورکه باید و شاید عمل کنند عمل نمی کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان گفت: اخیرا کلام و تذکرات مراجع را شنیده ایم همچون آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی که دلسوزان نظام و بزرگان دینی ما هستند و مقام معظم رهبری که دولتی ها را فراخواند و تذکر دادند ک در این راستا مسؤولان باید به خودشان بیایند.

 

چرا مفسدین اقتصادی را در رسانه معرفی نمی کنند؟!

پروایی با تأکید بر اینکه این انقلاب به شخص خاصی اختصاص ندارد، تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید با این مفسدین مبارزه کنند، فقط می گویند فلان مبلغ و طلا را بردند و فلانی خورد و برد، فلانی را گرفتید؟ چکارشان کردید؟  چرا در رسانه این ها را به مردم معرفی نمی کنند.

 

کسانی که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می کنند مفسد فی الارض هستند/ ضعف برخورد را در مسئولان شاهدیم

 

وی با بیان اینکه کسانی که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می کنند مفسد فی الارض هستند، افزود: مفسد فی الارض باید اعدام   شوند و به اشد مجازات برسد تا عده ای از آن درس بگیرند، متأسفانه این ضعف برخورد را در مسؤولان می بینیم و نگرانی ما از این است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مگر می شود بازار را کنترل نکرد؟؛ اضافه کرد: مگر می شود قوه قضاییه مقتدری داشته باشیم اما فساد هم در جامعه باشد مگر می شود مجلس توانمندی داشته باشیم اما در دولت کم کاری شود، مگر می شود دولت قدرتمندی داشته باشیم اما مجریان دولت در عمل ضعف داشته باشند؟!

پروایی با بیان اینکه الان مردم در شهرستان ها و استان ها به ما مراجعه می کنند و درد و دلشان را به ما می گویند، تصریح کرد: ما هم دیگر جوابی نداریم آنچه وظیفه ما است دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی است مسؤولان باید از خواب غفلت بیدار شوند و به داد مردم برسند.

** با تجمعات مشکلی حل نمی شود

وی خطاب به ملت ایران، گفت: ملت ما همیشه پشتیبان نظام و ولایت و رهبری عزیز و راه شهدا و امام شهدا بودند انتظار می رود که مردم اگر هم حرفی دارند این را به مراجع معظم و  دلسوزان نظام واگذار کنند با تجمعات و اعتراضات مشکلی حل نمی شود تنها دلشادی دشمن در این فضا ایجاد می شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: عملکرد و رفتار و برخورد ما نباید به گونه ای باشد که دل دشمن را شاد کند و البته مردم ما قدر شناس، فهیم و بصیر و انقلابی و ولایی هستند و قطعا هم از این برحه و چالشی که دشمنان انقلاب و بعضا دشمنان و منافقین داخلی ایجاد کردند عبور می کنند.

پروایی افزود: بارها اعلام کردم که در دفاع مقدس ما هم با دشمنان خارجی می جنگیدیم و در داخل هم با منافقینی که نخبگان، دلسوزان و مسئولان انقلاب را ترور می کردند مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه مردم ما آن روزهای سخت را تحمل کردند و از آن زمان ها عبور کردند، اضافه کرد: در این زمان هم ان شالله با وحدت کلمه و پیروی از خط ولایت و رهبری از این پیچ عبور خواهند کرد مردم ما می دانند انقلاب ما ولایی است و در رأس آن فرزند فاطمه زهرا (س) مقام معظم رهبری قرار دارد و با تبعیت از ولایت، قرآن و اهل بیت(ع) ان شاالله ما پیروز خواهیم شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما با وحدت کلمه بین مردم، مسئولان و حرف شنوی از مقام معظم رهبری می توانیم از مشکلات عبور کنیم، تصریح کرد: فصل الخطاب کلام مقام معظم رهبری است که ان شاالله از مشکلات عبور کنیم و شاهد خوشحالی مردم با رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

پروایی با تأکید بر اینکه این را بدانیم که دشمن دست از سر ما بر نمی دارد، اظهار کرد: الان جنگ جنگ اسلام و کفر و حق و باطل است، یک طرف حق است که نظام اسلامی و انقلاب که به دست همین مردم به ثمر نشسته است قرار دارد و طرف دیگر کفر و ایادی کفر، شیطان بزرگ آمریکا و ایادی آن، اسراییل و عربستان و این کشور های ظالم وخود فروخته قرار دارند./۸ دی

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi