پایگاه خبری صریح خبر
7:40:57 - شنبه 29 سپتامبر 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست مشترک مهندس عطایی شهردار منطقه ۱ رشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف هماهنگی و هم افزایی کارهای فرهنگی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد.
نشست مشترک مهندس عطایی شهردار منطقه ۱ رشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف هماهنگی و هم افزایی کارهای فرهنگی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد. شهردار منطقه ۱ رشت در این دیدار بر لزوم افزایش تعامل به منظور رسیدگی به نیازها و رفع […]

نشست مشترک مهندس عطایی شهردار منطقه ۱ رشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف هماهنگی و هم افزایی کارهای فرهنگی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد.

شهردار منطقه ۱ رشت در این دیدار بر لزوم افزایش تعامل به منظور رسیدگی به نیازها و رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منطقه ۱ رشت تاکید کرد.

مهندس عطایی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا مایه افتخار ‏جامعه، میراث‌ داران انقلاب اسلامی و سرمایه ‌های معنوی کشور به ‌شمار می‌‌روند و خدمت به ‏آنها افتخار بزرگ برای خادمان آنان است.

عطایی با اشاره به ضرورت اصل قرار دادن مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد: یک بخش از مسئولیت ما مربوط به جلب رضایت مردم است، اما موضوع جلب مشارکت مردم در واقع باید اساس و مقدمه جلب رضایت مردم تلقی شود. مردم باید احساس کنند کارهای فرهنگی متعلق به مردم است

دکتر عباس پور رئیس بسیج مقاومت ناحیه یک شهر رشت بر لزوم برپایی یادواره شهدا در سطح منطقه ۱ تاکید کرد و عنوان داشت :برای به دست آوردن این انقلاب خون های زیادی داده شده و به راحتی به دست نیامده پس باید تلاش شود با تمام و کمال آن را حفظ کرده و نگذاریم به راحتی به دست فراموشی سپرده شود.

وی افزود: هدف از برگزاری مراسم یاد واره شهدا آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

عباس پور گفت: امیدوارم نسل جوان بیش از پیش با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شده و در حفظ آرمان های، جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

وی ادامه داد : منطقه یک جز مناطق مهم شهر رشت محسوب می شود به همین منظورلزوم توجه به بحث تبلیغات محیطی و شهری براساس محوریت دینی بسیار تاثیر گذار خواهد بود

گفتنی است هدفمندی همکاری متقابل واحدهای فرهنگی شهرداری و بنیاد شهید جهت وحدت رویه بیشتر کارهای فرهنگی ،حضور در مساجد ودیدار چهره به چهره با مردم ،دیدار با خانواده شهدا،ترغیب و تشویق تک تک واحدهای شهرداری در حوزه ایثار و شهادت برای همکاری بیشتر با بنیاد شهید ، ارتقای فرهنگ ایثارگری، از جمله اهداف مورد تاکید در این دیدار بود

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi