پایگاه خبری صریح خبر
10:20:55 - پنج‌شنبه 20 ژوئن 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکری: باید از برخوردهای دوگانه و تبعیض آمیز در حوزه منابع طبیعی اجتناب شود
شکری: باید از برخوردهای دوگانه و تبعیض آمیز در حوزه منابع طبیعی اجتناب شود محمود شکری نماینده شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر در نشست بررسی مشکلات منابع طبیعی شهرستان ماسال با تقدیر از مدیران کل و فرمانداران سه شهرستان در راستای اجرای طرح سفرهای شهرستانی، گفت: خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی از سفرهای شهرستانی در […]

شکری: باید از برخوردهای دوگانه و تبعیض آمیز در حوزه منابع طبیعی اجتناب شود

محمود شکری نماینده شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر در نشست بررسی مشکلات منابع طبیعی شهرستان ماسال با تقدیر از مدیران کل و فرمانداران سه شهرستان در راستای اجرای طرح سفرهای شهرستانی، گفت: خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی از سفرهای شهرستانی در ۳شهرستان به دست آمده است.
وی با تاکید بر اجرای سریع واگذاری اراضی منابع طبیعی در محدوده طرح هادی، گفت: در این راستا باید زمانبندی دقیق برای بنیاد مسکن و منابع طبیعی تعیین شود و اگر این طرح اجرا شود بزرگترین مار در حق مردم و خود ادارات متولی است.
نماینده ماسال با تاکید بر لزوم تسهیل در زمینه درجاسازی و مرمت خانه های ییلاقی دامداران گفت: ییلاق از آن این مردم است و همین مردم سالیان سال، خود حافظ ییلاق بوده اند.
شکری ادامه داد: ییلاق را نمی توان از این مردم گرفت، البته کسی با برخوردهای قانونی مخالف نیست اما نباید در برخوردها نگاه های دوگانه و تبعیض آمیز لحاظ شود.

وی منطقه خشکه دریا در شاندرمن را یک ظرفیت بی نظیر برای منطقه دانست که در صورت احیای آن یک فرصت در زمینه کشاورزی ،گردشگری و اشتغالزایی بخش شاندرمن ایجاد می شود.

نماینده شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر حل مشکل بام سبز را یکی از مطالبات مردمی دانست و افزود: اکنون فرصت بام سبز به تهدید تبدیل شده است و باید در اسرع وقت چاره ای برای نجات بام سبز اندیشیده شود.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi