پایگاه خبری صریح خبر
21:36:39 - دوشنبه 1 جولای 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولان تالش اعتماد مردم را عامل افزایش امنیت دانستند
فرماندار، رئیس دادگستری و فرمانده انتظامی تالش با اشاره به نقش همکاری و اعتماد عمومی در بازدارندگی و کاهش جرائم مختلف در جامعه، همراهی مردم را ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی و عامل افزایش امنیت دانست

مسئولان تالش اعتماد مردم را عامل افزایش امنیت دانستند

روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه، فرماندار و فرمانده انتظامی تالش به همراه جمعی از عوامل خود در دادگستری این شهرستان حضور یافتند و در این دیدار، فرماندار تالش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ یار آن بزرگوار، دستگاه قضایی را مهم دانست و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی را زمینه ساز آرامش و آسایش در جامعه اعلام کرد.

سید عیسی مهدوی افزود: به‌لطف خدا، قضات دادگستری شهرستان نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی دارند و این حساسیت، ریشه در دادخواهی و حق‌طلبی آنان دارد.
جهانگیری دادستان  تالش نیز در این دیدار، افزایش تعاملات دستگاه قضایی، دستگاه‌های دولتی و نیروی انتظامی را در پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر دانست.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم و حفظ امنیت از وظایف مشترک قوه قضائیه و ناجاست و نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور ایفا می‌کند.


سرهنگ حسین جمال‌دار فرمانده انتظامی تالش نیز گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در کنار هم، می‌توانند منشأ امنیت پایدار در تمام زمینه‌ها باشند و خوشبختانه با همراهی مردم عزیز، امنیت خوب و پایداری در تالش برقرار است.
وی افزود: پلیس با رویکرد جامعه‌محور و جلب مشارکت عمومی در راستای برقراری امنیت تلاش می‌کند و امید است با توجه به تعامل دستگاه قضایی و پلیس، ارتقا سطح امنیت عمومی را در این شهرستان گردشگرپذیر شاهد باشیم.
معاون فرماندار تالش: متقاضیان بازسازی عتبات عالیات، وام بدون سود می گیرند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار تالش از پرداخت تسهیلات بدون ضامن و سود به متقاضیان بازسازی عتبات عالیات جهت مشارکت در این امر خیر خبر داد.

زینب افراز روز چهارشنبه در جلسه ستاد فرعی اربعین حسینی و بازسازی عتبات عالیات در فرمانداری تالش گفت: عنوان طرح تأمین تسهیلات برای متقاضیان بازسازی عتبات عالیات، طرح بنای نور است و تسهیلات لازم در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: پیاده روی اربعین حسینی، یک حرکت اجتماعی و راهپیمایی جهانی و نمادی از وحدت مسلمانان است و ما با این حرکت بزرگ، برای زنده نگهداشتن پیام و آرمان امام حسین (ع) تلاش می‌کنیم.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار تالش، همکاری بخشداران و دهیاران را در اجرای بهتر طرح بنای نور در این شهرستان خواستار شد

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi