پایگاه خبری صریح خبر
10:08:10 - پنج‌شنبه 24 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه اسالم: ما از اول می دانستیم که از برجام نسیم خوشی به ایران نخواهد ورزید
وی افزود دولت متاسفانه با تعطیلی بخش مسکن ضربه بزرگی به بسیاری از شغل های مرتبط به مسکن زدند و یکی از مهم ترین علل رکود بازار تعطیللی کار مسکن است.

علی-اصغر-جدایی۱
امام جمعه بخش اسالم در خصوص نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل در گفتگو با صریح خبر اظهار داشت : با توجه به اهمیت معیشت و زندگی مردم چند سالی است که نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نوعی رنگ و بوی اقتصادی دارد.
جدایی افزود البته اقتصاد مقاومتی مدتی است که در ادبیات سیاسی کشور ما وارد شده است و مقام معظم رهبری به عنوان مبتکر این طرح دستورالعمل های جدی در موردش داده اند و در این دوسال اخیر که بنده حساس شده بودم کم تر سخنرانی می شود از حضرت آقا پیدا کرد که در آن اشاره ای یا توصیه هایی یا نکاتی در مورد اقتصاد مقاومتی گفته نشده باشد.
اصغر جدایی بیان داشت متاسفانه عدم توجه کافی دولت و شاید عدم علاقه و تمایل شان عملا سبب شد مقام معظم رهبری سال را سال اقتصاد مقاومتی سال اقدام و عمل بنمایند.حضرت آقا به عنوان دیده بان تیز بین به درستی و به واقع رسیده اند به نقطه ای که برای شان یقین حاصل شده که راه نجات کشور در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی است.ا
امام جمعه اسالم گفت ما از اول می دانستیم که از برجام نسیم خوشی به ایران نخواهد ورزید به این خاطر وقتی روی مهم ترین دستاوردمان بتون ریختند ناخودآگاه دلمان گرفت و احساس خسران عظبم کردیم.‌چون مطمئن بودیم حریف اصلا روی قولش نخواهد ایستاد. ما شادی های برجام را اوج سادگی و نوعی بازی سیاسی می دانیم .
وی افزود دولت متاسفانه با تعطیلی بخش مسکن ضربه بزرگی به بسیاری از شغل های مرتبط به مسکن زدند و یکی از مهم ترین علل رکود بازار تعطیللی کار مسکن است.
جدایی گفت تا زمانی که ما دست از اسلام و آرمان های مان برنداریم و تا زمانی که تحت سیطره آمریکا نرویم دشمنی آمریکا کاسته نخواهد شد مردم در آینده نزدیک جواب اعتماد و خوشبینی به آمریکا را خواهند داد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi