پایگاه خبری صریح خبر
11:13:22 - دوشنبه 28 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چالشی به نام جشن شکر ی
برگزاری دو همایش بزرگ در یک روز و یک ساعت در تالش / آیا جشن پیروزی شکری اینبار برگزار میشود ؟؟!!
از نکات جالب توجه این است که در همان روز و همان ساعت جشن شهرستانی میلاد کوثر که همه ساله در تالش برگزار میگردد نیز قرار است برگزار شود و این دو مراسم شدیدا با هم تداخل دارند و به همه اینها اضافه کنید شرایط نامساعد جوی را .

photo_2016-03-28_11-12-22

به گزارش صریح خبر بیش از یک ماه از ۷ اسفند و پیروزی محمود شکری در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی میگذرد و وی مجدد با رای اعتماد مردم راهی بهارستان شد .
بعد از انتخابات چند تن از کاندیدا همایش تقدیر و تشکر از حامیان خود را در تالش برگزار کردند و متعاقبا محمود شکری نیز روز های پایانی سال طی انتشار بیانیه ای درصدد برگزاری جشن پیروزی برامد اما ابر و باد و مه و خورشید و فلک و مخالفت فرمانداری دست به دست هم دادند تا این جشن در زمان مشخص شده برگزار نشود و نامساعد بودن شرایط جوی از سوی ستاد شکری و ایجاد ترافیک در روز های پایانی سال از سوی فرمانداری دلایل عدم برگزاری این جشن در میدان امام ( ره ) تالش عنوان شد تا یکبار بار دیگر ستاد راهبردی شکری ، زمان مندرج در بنر اطلاع رسانی را دستکاری کرده و تغییر دهد
اما حالا پس از گذشت یک ماه از انتخابات، ستاد شکری با نصب بنر های مختلف در سطح شهر، ساعت ۱۶ الی ۱۹ روز چهارشنبه یازدهم فروردین را زمان برگزاری جشن اعلام نموده است .
از نکات جالب توجه این است که در همان روز و همان ساعت جشن شهرستانی میلاد کوثر که همه ساله در تالش برگزار میگردد نیز قرار است برگزار شود . و این دو مراسم شدیدا با هم تداخل دارند و به اینها اضافه کنید شرایط نامساعد جوی را .
حالا با شرایط فوق الذکر باید دید ایا مراسم جشن پیروزی شکری اینبار برگزار میگردد ؟؟!! یا مراسمات فوق الذکر تحت تاثیر هم قرار خواهند گرفت ؟!!!

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi