پایگاه خبری صریح خبر
12:15:27 - چهارشنبه 11 مه 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد تند نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال :
یک سری افراد فرصت خدمت رسانی به مردم را از دولت گرفته اند
متاسفانه یک سری از افراد که تجربه کمی دارند و اسم آن ها را انقلابی گذاشته ایم در بدنه دستگاه ها فرصت خدمت رسانی به مردم را از دولت آقای رئیسی گرفته اند

 


به گزارش #صریح_خبر ، نمایندگان مردم در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی فوریت طرح منع استفاده مسئولان و مقامات ازامکانات و امتیازهای ویژه، با ۷۵ رأی موافق، ۱۲۶ رأی مخالف و ۱۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۰ رأی مأخوذه با یک فوریت این طرح مخالفت کردند. بر این اساس طرح مذکور به صورت عادی در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

حسن محمدیاری نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال در مخالفت با یک فوریت طرح منع استفاده مسئولین و مقامات از امکانات و امتیازهای ویژه، گفت: در ابتدا تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ و تبصره یک ماده ۱۰۷ آئین نامه داخلی دارم زیرا در حال حاضر جایگاه خود را در بین سه قوه نمی دانیم، متاسفانه علیرغم اینکه مجلس در رأس امور است تعاملاتی که انتظار می رود بین قوا وجود داشته باشد محقق نمی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه یک سری از افراد که تجربه کمی دارند و اسم آن ها را انقلابی گذاشته ایم در بدنه دستگاه ها فرصت خدمت رسانی به مردم را از دولت آقای رئیسی گرفته اند، زمانی که مراجعه می کنیم و قصد داریم شأن نظارتی خود را اعمال نماییم با انواع تهمت ها مواجه می شویم در حالی که مطابق فرمان بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری مجلس در رأس امور قرار دارد.

وی افزود: کمترین تعامل را در حوزه اجرا از دستگاه های اجرایی و قضایی نمی بینیم، انتظار داریم رئیس مجلس و هیات رئیسه شأن و جایگاه مجلس را مدنظر قرار دهند.

محمدیاری با اشاره به اینکه طرح مذکور از دو سو با اشکال مواجه بوده و از لحاظ شکلی و رعایت نکات ادبی ایراداتی دارد و بسیار پیش پا افتاده و غیر ادبی تدوین شده است، تصریح کرد: ابهامات متعددی در بندهای مختلف این طرح شاهد هستیم که باید بر روی آن ها کار کارشناسی انجام شود و افرادی در حوزه های مختلف اظهارنظر کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محروم کردن مسئولین از حداقل ها یک پیشنهاد پوپولیستی است و گاهی اوقات اولیات و ضروریات را از مسئولین که سرمایه های نظام هستند سلب می کند، عنوان کرد: امروز معیشت و اشتغال جوانان جزء اولویت ها بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد.

#صریح_خبر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi