پایگاه خبری صریح خبر
18:48:30 - چهارشنبه 25 مه 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تهیه طرح هادی روستاهای کوهستانی بالای ۲۰ خانوار
فرماندار تالش در نشست مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان اظهار کرد : تهیه طرح هادی برای روستای کوهستانی بالای ۲۰ خانوار بلاتکلیف رهاشده که نیاز به تسریع در روند تهیه طرح می باشد .

فرماندار تالش در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان :

تهیه طرح هادی روستاهای کوهستانی
بالای ۲۰ خانوار

فرماندار تالش در نشست مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان اظهار کرد : تهیه طرح هادی برای روستای کوهستانی بالای ۲۰ خانوار بلاتکلیف رهاشده که نیاز به تسریع در روند تهیه طرح می باشد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش ، نشست مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با مهندس کیا عاشوری صبح امروز ۲ خرداد در خصوص بررسی مشکلات حوزه بنیاد مسکن در محل فرمانداری تالش برگزار شد .

فرماندار تالش گفت : با توجه به مشکلات متعدد راه های روستایی نیاز مبرم برای در اختیار گذاشتن تجهیزات برای رفع برخی از مشکلات است .

مهندس عاشوری افزود: با توجه به سیل های متعدد که در سال های قبل در شهرستان اتفاق افتاده منجر به تخریب ابنیه های شهرستان شده که نیاز به نگاه ویژه جهت بازسازی و مقاوم سازی است .

فرماندار تالش با اشاره به حساب ماده ۱۰۰ امام خمینی (ره) عنوان کرد : امید و دلگرمی بیشتر مستضعفین به حساب ماده ۱۰۰ امام (ره) است که علاوه بر این حساب می توان از ظرفیت خیرین برای بازسازی و ساخت خانه های محرومین اقدام کرد .

مهندس عاشوری افزود: برخی از زمین های که در بافت روستایی وجود دارد اما برخی از این زمین ها مشکلات منابع طبیعی دارد که جا دارد جهت تعیین و تکلیف این زمین ها نگاه ویژه ای صورت گیرد .

در پایان این نشست حکم حامد یزدانی به عنوان مدیر بنیاد مسکن شهرستان تالش اهداشد.

گفتنی است حامد یزدانی به مدت ۱۶ ماه به عنوان سرپرست این اداره بود .

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi