پایگاه خبری صریح خبر
23:34:36 - سه‌شنبه 29 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دود اختلاف نماینده و فرماندار به کجا می رود؟؟ شکری به همایش اسالم هم نرفت !!
محمود شکری در یک حرکت کاملا معنادار به مراسم اعطای اعتبار نامه خود نرفت و رییس ستاد خود را به عنوان نماینده به مراسم فرستاد که به اختلافات بیش از پیش دامن زد تا رسما اعلام کند با فرماندار اختلاف دارد .

IMG_6893_2 images (4)
پس از انتخابات مجلس دهم بحث بر سرعملکرد فرماندار تالش در محافل سیاسی داغ تر از هر موضوعی بوده است که بعضا گوشی ها را بیش از هرچیزی داغ کرده است و حامیان نماینده منتخب انتقادهای تندی را حواله فرماندار می کنند و نماینده پیروز هم به نظر دل خوشی از نماینده عالی دولت در انتخابات ندارد
سخنرانی روز ٢٢ بهمن فرماندار یکی از دلایل اصلی حامیان اقای نماینده برای مخالفت با فرماندار است و برخی دیگر از دلایل مطرح شده که موضوع بحث این سطور نیست.
انتخاباتی که با کمترین حاشیه برگزار شد حالا منتخب و غیر منتخب دیواری کوتاه تر از فرماندار پیدا نمی کنند و فرماندار از دو طرف آماج شدیدترین انتقادات قرار گرفته است
محمود شکری در یک حرکت کاملا معنادار به مراسم اعطای اعتبار نامه خود نرفت و رییس ستاد خود را به عنوان نماینده به مراسم فرستاد که به اختلافات بیش از پیش دامن زد تا رسما اعلام کند با فرماندار اختلاف دارد .
اما این پایان کار نبود همایش امروز ورزشی هم بحث دیگری بود که گویا اقای نماینده حضور خود را منوط به عدم حضور رییس هییت فوتبال که همان بخشدار مرکزی هم هستند کرد و همچنین فرماندار که با حضور وی محمود شکری در جشن حضور نیافتند.
عدم حضور شکری در مراسم و همایش امروز در اسالم به این بهانه که نباید فرماندار و یا بخشدار مرکزی سخنران این همایش باشند انتقادات زیادی را بهمراه داشت
و حالا در فضای مجازی حامیان نماینده مردم از افشاگری شکری در جشن پیروزی که قرار است فردا برگزار میشود خبر می دهند که بسیار تعجب برانگیز است .
و سوال اینکه دود حاصل از این اختلافات جایی جز چشمان مردم تالش خواهد داشت ؟ ایا اشک امروز جوانان اسالم حاصل دود این اختلافات نبود ؟؟!!!
ای دود ، اگر می شود برنخیز که خیزش تو باعث ریزش مشکلات بر دوش مردم این شهرستان خواهد شد و اشک های امروز فوتبالی ها امی تواند از همان دودی باشد که جایی جز چشمان نمناک جوانان فوتبالیست پیدا نگرده بود

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi