پایگاه خبری صریح خبر
2:17:22 - دوشنبه 1 ژانویه 2024
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محمدیاری در اخطار قانون اساسی:
تذکر بجای نماینده تالش به وزیر راه بعد از سفر به آستارا و بی اعتنایی به مطالبات مردم تالش
بی‌توجهی وزیر راه و شهرسازی به مطالبات مردم غرب استان گیلان باعث نارضایتی عمومی شده است

بی‌توجهی وزیر راه و شهرسازی به مطالبات مردم غرب استان گیلان باعث نارضایتی عمومی شده است

ضرورت سفر وزیر به این منطقه به منظور تکمیل کریدور شمال به جنوب گیلان

حسن محمدیاری در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری بر اساس بند (۹) اصل (۳) قانون اساسی گفت: متأسفانه در استان گیلان به لحاظ زیرساختی با مشکلات عدیده‌ای به ویژه در حوزه راه مواجه هستیم و این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است چرا که به رغم مطالبات زیادی که صورت گرفته است هیچ اهتمامی از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی در این حوزه مشاهده نمی‌شود.
نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس ادامه داد: انتظار داریم به لحاظ اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ما باید امید و ابتهاج را در بین جامعه ترویج دهیم تا سبد رأی نظام افزایش پیدا کند، حداقل باید در حوزه زیرساختی به ویژه راه، وزیر محترم که مسئولیت مستقیم دارد اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
وی تصریح کرد: اخیراً وزیر راه و شهرسازی به استان گیلان سفری داشتند اما مطالبات عمومی غرب استان گیلان به ویژه منطقه تالش که جزء مطالبات به حق عمومی است در حوزه راه را استماع نکردند.
محمدیاری عنوان کرد: انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی در اولین فرصت به این منطقه سفر کند و حوزه‌ای که واقعا پایلوت است و کریدور شمال به جنوب را کلید بزند تا کمتر شاهد درد و رنج مردم در این حوزه باشیم.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi