پایگاه خبری صریح خبر
18:55:47 - پنج‌شنبه 25 ژانویه 2024
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۶ کاندیدای نمایندگی مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
با ابلاغ جدید  شورای نگهبان ۲۶ نفر دیگر  در حوزه‌های انتخابیه گیلان از جمله تالش، آستارا،  لاهیجان، فومن و شفت و رشت برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی احراز صلاحیت شدند.

محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی سابق استانداری در دولت روحانی از حوزه انتخابیه صومعه‌سرا تایید شد. وی احتمالا کاندیدای بخشی از جریان اصلاحات و اعتدالیون است.

تایید صلاحیت یاسر اسلامدوست وکیل دادگستری نسبت به بقیه قابل توجه بود. وی پسر عسکر اسلامدوست نماینده و فرماندار اصلاح طلب تالش بود که بارها بعد از مجلس ششم  توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

احسن‌الله رادمهر دیگر کاندیدایی بود که در حوزه انتخابیه تالش بزرگ تایید صلاحیت شد تا احتمالا آرای بیشتر رضوانشهر را به خود اختصاص دهد. رادمهر فعال اقتصادی است که در دوره نهم به دور دوم راه یافته بود و به دلیل عدم تایید مدارک تحصیلی صلاحیتش توسط شورای نگهبان رد شد تا شکری جایگزین او شود. رادمهر در دوره دهم با ۲۴ هزار رای در جایگاه چهارم قرار گرفت و دوره گذشته صلاحیتش احراز نشد.

در حوزه انتخابیه آستارا جواد معیتی شهردار اسبق این شهر مورد تایید قرار گرفته است. او متولد لوندویل آستارا است و احتمالا آرای بیشتر این بخش را به خود اختصاص می‌دهد.

بهمن کنعانی رئیس سابق شورای شهر لاهیجان دیگر کاندیدایی بود که مورد تایید قرار گرفت. وی نامزد ائتلاف شانا در انتخابات گذشته لاهیجان بود.

کریم معصومی هم در حوزه انتخابیه فومن و شفت مورد تایید قرار گرفت. وی از روسای دادگستری در مرکز استان بود.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi