پایگاه خبری صریح خبر
19:33:37 - چهارشنبه 28 فوریه 2024
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد
ادامه بارش خفیف برف و باران در گیلان / یخبندان گسترده در مناطق کوهستانی
مدیرکل هواشناسی گیلان، از افت محسوس دما و یخبندان خبر داد و عنوان کرد: از فردا تا یکشنبه، شاهد یخبندان گسترده به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها و مناطق کوهستانی خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از افت محسوس دما و یخبندان خبر داد و عنوان کرد: از فردا تا یکشنبه، شاهد یخبندان گسترده به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها و مناطق کوهستانی خواهیم بود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود اعلام و اظهار کرد: آستارا با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و دیلمان با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان طی امروز هستند.

وی نقشه‌های هواشناسی را نشان دهنده ماندگاری هوای سرد و فعالیت تناوبی سامانه بارشی در منطقه دانست و افزود: مطابق هشدار سطح زرد صادر شده، شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا و وزش باد شدید موقتی و بارندگی تا صبح فردا مهیاست.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف و کولاک پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: احتمال بارندگی و یا بارش خفیف برف در نقاط جلگه‌ای ( مرکز و شرق استان) وجود دارد.

دادرس با بیان اینکه آسمان گیلان در نواحی غربی کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود، خاطرنشان کرد: از ظهر پنجشنبه به تدریج با کاهش ابر و افزایش دما مواجه خواهیم بود و پدیده یخبندان طی ساعات صبح و شب تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است.

وی از افت محسوس دما و یخبندان خبر داد و عنوان کرد: از فردا تا یکشنبه، شاهد یخبندان گسترده به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و مناطق کوهستانی خواهیم و لذا احتمال یخ زدگی و تنش دمایی در باغات و آسیب به محصولات کشاورزی وجود دارد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi