پایگاه خبری صریح خبر
23:09:29 - یکشنبه 27 آگوست 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسمی: سردار آزمون به رم پیوست
ستاره تیم ملی ایران با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت رُم درآمد.

سردار آزمون که ۴۸ ساعت قبل برای انجام توافق نهایی با باشگاه رم راهی پایتخت ایتالیا شده و  مذاکرات مثبتی با مدیران این تیم داشت، قراردادش را به طور رسمی امضاء کرد و به جمع شاگردان ژوزه مورینیو پیوست.

این ستاره فوتبال ایران که تجربه بازی برای بایر لورکوزن آلمان، زنیت سنت‌پترزبورگ، روبین کازان و روستوف روسیه را در کارنامه دارد و طی ۱۰ سال اخیر در فوتبال اروپا بازی کرده بود، حالا در انتقالی جذاب و هیجان انگیز راهی آ. ا. س رم ایتالیا شد.

سردار آزمون که در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ با قراردادی دو و نیم میلیون یورویی از زنیت سنت‌پترزبورگ راهی بایر لورکوزن شده و طی یک فصل و نیم اخیر برای این تیم آلمانی به میدان رفته بود، حالا با قراردادی قرضی به مدت یک فصل و با بند خرید ۱۲ میلیون یورویی به رم پیوست تا مهم‌ترین نقل و انتقال فوتبال ایران را رقم بزند

این مهاجم تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ اروپا همراه با بایر لورکوزن مقابل شاگردان ژوزه مورینیو دو بازی انجام داد و حالا با نظر این سرمربی به رم رفت تا چالش جدیدی را با حضور درسری آ ایتالیا تجربه کند.

آزمون طی یک سال و نیم گذشته ۳۲ بازی در بوندس لیگا برای بایر لورکوزن انجام داد که توانست پنج گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و در دو مسابقه لیگ قهرمانان اروپا و ۹ دیدار لیگ اروپا(ازجمله دیدار با آ. اس. رم) نیز به میدان رفت که حالا با جدایی از جمع شاگردان ژابی آلونسو به ایتالیا رفت.

باشگاه آ. اس. رم با انتشار ویدئویی از سفر سردار آزمون با جت شخصی از آلمان به پایتخت ایتالیا تا حضورش در دفتر این باشگاه برای عقد قرارداد و رونمایی از پیراهن شماره ۱۷ ، به طور رسمی از جذب این بازیکن ایرانی تا ژوئن ۲۰۲۴ خبر داده است.

سردار آزمون که تجربه بازی در دو جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ را دارد، ۳۱۶ بازی برای تیم‌های باشگاهی انجام داده که در این مدت موفق شده ۱۱۵ گل به ثمر رساند و ۴۸ پاس گل بدهد و در کنار آن، چهار قهرمانی لیگ برتر روسیه، یک جام حذفی و دو قهرمانی سوپر کاپ این کشور را به دست آورده و البته تجربه آقای گلی در لیگ روسیه را هم در فصل ۲۰-۲۰۱۹ دارد./ورزش سه

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi