پایگاه خبری صریح خبر
23:14:13 - پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ممنوعیت ترافیکی در مناطق پرخطر گیلان اعمال می‌شود
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، از صبح فردا و اواخر وقت یکشنبه محدودیت‌های ترافیکی در مناطق پر خطر اعمال و از استقرار افراد در مناطق پرخطر ممانعت به عمل خواهد آمد.

امیر مرادی امروز با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و وزش باد در ۶ استان کشور و از جمله گیلان اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان و پنج استان کشور سریعا مکاتبات با فرمانداری‌ها، اداره کل آب و فاضلاب استان و دیگر نهادهای امدادی و خدمات‌رسان در خصوص آمادگی لازم برای مقابله با بحران احتمالی انجام شده است.

وی با تأکید بر تشکیل کمیته تخصصی تحلیل و احصا جزئیات اخطاریه شازمان هواشناسی گفت: در این کمیته شهرستان‌هایی که با بیشترین بارش احتمالی و وزش باد خواهند بود مشخص و اقدامات امدادی و تخصصی لازم در تمامی شهرستان‌های گیلان انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه ستاد اضطراری مدیریت بحران شهرستان با محوریت فرمانداران تشکیل شده است، افزود: در این ستاد دستورات و وظایف هر دستگاه برای مقابله با بحران احتمالی مشخص و فرمانداران و بخشداران موظف به حضور در محل حادثه احتمالی هستند.

مرادی یکی از راه‌های کاهش خسارت تعیین فرمانده صحنه حادثه و تقسیم کار بین دستگاه‌ها دانست و بیان کرد: در ستاد مدیریت بحران استان گیلان مقرر شد در هر شهرستان فرمانده صحنه برای مقابله با بارش شدید باران مشخص و کارهای لازم بین تمامی دشتگاه‌ها تقسیم شود.

وی از تعیین تیم‌های عملیاتی آب، برق وگاز مورد نیاز و اعلام آماده‌باش به این دستگاه‌ها خبر داد و گفت: از صبح فردا و اواخر وقت یکشنبه محدودیت‌های ترافیکی در مناطق پر خطر اعمال و از استقرار افراد در مناطق پرخطر ممانعت به عمل خواهد آمد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi