پایگاه خبری صریح خبر
11:48:45 - سه‌شنبه 17 مه 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجمعات کارخانه چوکا ادامه دارد :
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس :چوکا قربانی سیاست‌های غلط دولت شده است
کارگران کارخانه چوکا برای دومین بار در سال جاری اعتراض خود را به عدم پرداخت حقوق معوقه خویش نشان دادند، اعتراضاتی که حواشی همچون درگیری کارگران با مسئولان اداری کارخانه را در پی داشت.

تجمعات کارخانه چوکا که از سال ۹۴ در پی عدم پرداخت حقوق کارگران آغاز شده بود در سال جاری نیز ادامه دارد.

۷۵۷۱۹۴
کارگران کارخانه چوکا برای دومین بار در سال جاری اعتراض خود را به عدم پرداخت حقوق معوقه خویش نشان دادند، اعتراضاتی که حواشی همچون درگیری کارگران با مسئولان اداری کارخانه را در پی داشت.
عدم پرداخت حقوق معوقه مهم ترین دلیل اعتراض کارگران کارخانه چوکاست، موضوعی که ثروتی مدیر امور اداری چوکا بعد از تجمع اعتراضی کارگران قول رسیدگی این موضوع را داده بود.
ثروتی مدیر امور اداری چوکا در گفت و گویی اعلام کرد: یک ماه حقوق کارگران چوکا را پرداخت شده است و مابقی معوقه و طلب کارگران چوکا را هفته آینده به حساب آن ها واریز خواهیم کرد.
عطا‌الله حکیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  در مورد وضعیت نامناسب کارخانه صنایع چوب و کاغذ چوکا با تاکید براینکه چوکا قربانی سیاست‌های غلط دولت در حوزه اقتصاد و واردات زدگی شده است، اظهار کرد: این کارخانه در گذشته نه چندان دور از حال و روز خوبی برخوردار بود اما اکنون دچار مشکلات زیادی شده است.
وی با اشاره به اینکه ساختار اقتصاد کشور ۱۰۰درصد واردات زده است، اضافه کرد: حمایت از تولید ملی تاکنون در بدنه سیاست‌های اقتصادی دولت دیده نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اقتصاد ایران در خدمت واردات است، ابراز کرد: چوکای تالش هم در آستانه پرتگاه تعطیلی قرار داد.
حکیمی در خاتمه اظهار کرد: امیدوارم با اتخاذ شرایط حمایت از تولید ملی در سال عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی شاهد رونق دوباره نوار وسیع صنعتی کشور به ویژه در استان گیلان و به خصوص کارخانه های نام آشنایی مانند چوکای تالش باشیم.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi