پایگاه خبری صریح خبر
14:59:01 - سه‌شنبه 2 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور سرزده نماینده تالش ولاهیجان درجلسه کمیته راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
شکری :بیمارستان ماسال جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نیست
محمود شکری و دکتر ذبیح نیکفر با حضور در کمیته راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطر نشان کردند که برای بهبود و ارتقای سلامت مردم در گیلان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد؛

بیمارستان ماسال جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نیست

 به گزارش صریح خبر محمود شکری نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی و دکتر ذبیح نیکفر، نماینده مردم شهرستان های لاهیجان، سیاهکل و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،با حضور سرزده در جلسه کمیته راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رییس این دانشگاه به گفتگو پرداختند.

مهندس شکری، با اشاره به این که خدمت به مردم از وظایف نمایندگان مجلس است، گفت: ما آمده ایم تا از بهترین ها به بهترین نحو استفاده کنیم. در این خصوص وجود برنامه راهبردی جهت تحقق این مهم حایز اهمیت است.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر افزود: با ارایه برنامه و راهکار از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نمایندگان مجلس، در راستای ارتقای سلامت گیلان تلاش بیشتری خواهند کرد.

وی با بیان این که بیمارستان ماسال، جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نیست و منابع مالی برای شهرستان های محروم غرب گیلان کافی نیست، گفت: برای بهبود و ارتقای سلامت در استان گیلان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و در این زمینه کمک های مالی می تواند مثمر ثمر باشد.

دکتر ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان، سیاهکل و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز با حضور در این جلسه ضمن حمایت از برنامه های راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای هر گونه همکاری جهت ارتقای سلامت مردم، اعلام آمادگی کرد.

پیک دانشجو

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi